Fandom

Narutohun Wiki

Zetsu

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Zetsu by boing paradise.jpg
Zetsu (ゼツ) az Akatsuki tagja, valamint Uchiha Obito szövetségese. Fekete oldalát Fekete Zetsuként (黒ゼツ, Kuro-Zetsu), a fehéret pedig Fehér Zetsuként (白ゼツ, Shiro-Zetsu) ismerjük.

Adatai Szerkesztés

Feltűnt: manga 234. fejezet, anime 134. rész
White-zetsu-and-swirl-zetsu.jpg

Spirál és Fehér Zetsu

Neme: férfi

Magassága: Második rész: 177 cm

Vércsoportja: B
Zetsu by zetsu san21.jpg

Zetsu, mint az Akatsuki tagja

Besorolása: S rangú ninja

Posztja: Akatsuki kém

Faj: mutáns ember

Háttér Szerkesztés

A fehér Zetsukat Ootsutsuki Kaguya hozta létre különleges módon: a Mugen tsukuyomi hatására "bebábozódott" emberekből, kikből kipréselték a chakrát, elvesztik minden személyiségüket, és végül fehér Zetsukká válnak. Miután Madara felfedezte a Gedo mazot, Hashirama DNS-ét hozzájuk adva képessé váltak a fa elem használatára.

A Zetsukat eleinte kémkedésre használta Madara, később Obito meggyógyítására hsználta őket. Mikor Obito már majdnem felépült, Zetsu visszatért a bázisra és jelentette Madarának, hogy néhány kirigakurei ninja megtámadta Hatake Kakashit és Rint. Amikor a spirálmintás Zetsu felajánlotta hogy segít Obitónak, beburkolva a fiatal Uchihát, így biztosítva neki kiutat a barlangból, Fehér Zetsu telepatikusan segített kivezetni Obitót azon információk alapján, amiket a barlangon kívül levő klónoktól kapott. Amikor visszatértek Madarához, Fehér Zetsu megnyugtatta őt, hogy nem látta őket senki és információkat közölt arról, hogy mi történt azután, hogy konohai segítség érkezett, valamint azt is, hogy Obito nem ölte meg Kakashit.

Amikor Madara a halálán volt, akarata egy részét Fehér Zetsuba tette, így született meg
Black Zetsu created.png

Fekete Zetsu "születése"

második személyisége, a Fekete Zetsu. Ez teljes Madara-klónná tette Zetsut, viszont gyengébb lett. Később mind a két személyiség csatlakozott Obitóhoz, hogy Amegakuréban megkeressék Nagatót, aki tudta nélkül kapta meg Madara Rinnenganját gyerekként. Zetsu Obitót kísérve mikor az árvákhoz értek, Madaraként mutatta be magát.

Megjelenése Szerkesztés

Zetsu könnyen felismerhető a vénusz légycsapóiról, mely eltakarja felsőtestét, és így egy
566839-white zetsu army.jpg

Zetsu Yamato DNS-ével kiegészítve

növényre hasonlít. Amikor kinyílnak a légycsapók, akkor látszik, hogy Zetsunak rövid zöld haja, sárga szeme és két különböző színű arca van. Akatsuki köpenye alatt kék nadrágot és ninja szandált visel, lábán kötések vannak.

Fehér Zetsu sokkal emberibb, mint a Fekete. Ujjkörmei rózsaszínek, lábkörmei kékek. Jobb kisujján viseli az akatsukis gyűrűjét, amely zöld és "A Vadkan Jele" (亥, gai).

Fekete ZetsuSzerkesztés

Naruto Black zetsu.jpg

Fekete Zetsu egy Fehér Zetsun élősködve

Fekete Zetsut Kaguya hozta létre, hogy lepecsételése után feltámadhasson. Hagoromo kőtáblájának a szövegét módosítva az Uchihákat arra sarkalta, hogy minél elöbb idézzék meg a Tízfarkút. Indra lélekörökösei (pl. Madara) lettek volna erre képesek. Miután Madara megszerezte a rinnegant és kiképezte Obitot, Madara az emlékei egy részét belé helyezte, hogy Obito legfőbb segítője, illetve tanácsadója lehessen. A fekete Zetsu Akatsukiban információ-gyűjtést végzett a legtöbb nagyobb színtű shinobin és Kabutot használva feltamasztotta Madarát Edo tenseiesként. A háború alatt Madarát segítve Obitot feláldozva teljes mértékben feltámasztotta Madarát, aki később a Tízfarkú jinchuurikije lett. Miután Madara használta a Mugen Tsukuyomit, fekete Zetsu átszúrta a mellkasát és Madarát is feláldozva feltámasztotta az "anyját", Kaguyát.
Tumblr mxe337k7sb1smg0n0o1 500.png

Fekete Zetsu Obitón élősködve

Spirál ZetsuSzerkesztés

Spirál Zetsu az első létrehozott egyedek egyike. Teste spirál szelvényekből áll, az arcának jobb
Swril-zetsu-posing.jpg

Spirál Zetsu jellegzetes stílusában beszél

felén egy rés van. A teste belül üreges, ezért egy ember képes benne elhelyezkedni. A személyisége túlzottan is nagyképű, felsőbbrendűnek érzi magát az emberekhez képest mert nincsenek olyan gondjai, mint egy átlagos embernek (pl.: evés, ivás, WC,... stb.). Szeret a kakiról beszélni. Egyszer odaadja a testét Obitónak, hogy megmenthesse Rint és Kakashit. A 4. Shinobi Háború idején szintén megjelenik (Yamatoval a belsejében). A Mugen Tsukuyomi használata után elengedi Yamatot.

Fehér Zetsu(k)Szerkesztés

Külön személyiséggel nem rendelkező egyedek. A legelső fehér Zetsu példányok nagyon satnyák és hiányosak voltak (pl.: ha csak egy karral rendelkeztek és a fél arcuk hiányzott az már jó volt). A fehér Zetsuk nagyon sebezhetőek. Kabuto a Negyedik Shinobi Háború alatt Yamato DNS-ét felhasználva tökéletesíti a fehér Zetsukat. Ezek után képesek lesznek chakra lopás mellett a lopott chakra birtokosának az alakját is felvenni.

  • Zetsuk a háború kitörése elött
  • Zetsuk a háború kitörésekor
  • A 100 ezer fős Zetsu hadsereg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki