FANDOM

Ino-Yamanka-ino-yamanaka-31612557-554-676.png

Ino a 4. ninja háborúban.

Ino yamanaka.jpg

Yamanaka Ino (山中 いの, Jamanaka Ino) egy fontos mellékszereplő a történetben, Yamanaka klán egyik tagja. Az Asuma csapat, és az újjabbIno-Shika-Cho trió tagja.

Háttér Szerkesztés

Naruto-Episode041 327.jpg

Ino és Sakura gyerekekként

Ino édesapja abban a reményben nevelte lányát, hogy később megtestesítse az viola jelentését, ami a nyers, őszinte szeretetet szimbolizálja. Ino nagy becsben tartotta a barátival való kötelekéit.

Ino az akadémián barátkozott össze Haruno Sakurával, azonban ő sokkal magabiztosabb és népszerűbb volt nála. Ino meggyőzte Sakurát, felesleges elrejtenie a homlokát, mert az csak rosszabbá teszi a helyzetet. Adott neki egy piros kendőt, hogy a lány kitudjon bontakozni. Ino beceneve az Ino-malac lett, mivel a neve vaddisznót jelent. Sakura Sasuke miatt felbontotta a barátságát vele, s onnantól kezdve riválisokká váltak.
Ino2.jpg

Ino kisgyerekként

Megjelenés Szerkesztés

Ino part1 ruha.png

Ino megjelenése az első részben

Inonak világos bőre és zöld (az animében kék) szemei vannak. Nagyon hosszú szőke haja van, amit mindig lófarokba köt, és van egy hosszú tincse is, ami befedi arcának jobb részét. A Sakurával elleni küzdelem alatt rövidre vágja a haját, utána kontyba köti a haját. A későbbi első részben a haja lenő a válláig. A shippudenben derékig érő lesz, és egy piros csatot is rak a baloldali részre.

A ruházatát illetően, Ino karika fülbevalót, és enyhén lenge, lila öltözetet hord. Az első rész folyamán, egy rövid, magas nyakú, mellényhez hasonlító pólót visel, egy oldalainál vágott szoknyával, a hasát és a lábát bandázzsal fedte be. Egy hosszú, fehér-lila színű kézmelegítőt is viselt. A homlokvédőjét övként viseli.

InoRender.png
A Shippudenben Ino kiálló tincse teljesen befedi arca jobb oldalát és többé nem hord a derekán kötést, kihangsúlyozva ezzel csupasz hasát. A hosszú karvédőket necc könyökvédőkre cserélte le, ilyent visel térdvédőnek is. Ezekkel együtt, egy rövid ujjatlan blúzt visel, egy elől vágott lila kötényszoknyával, alatta egy rövidebb fekete szoknyával és necc alsóval. Nem hordja a homlokvédőjét. A küldetéseken egy tantot helyez az orvosi felszerelése felett. A hagyománynak megfelelően, chuninná válásakor a karika fülbevalókat lecserélve azt egy másikra. Megemlíthető, hogy a lila szín a ruházataiban az violára is utalhat.

A Negyedik shinobi háború alatt megszokott viselete helyett a tradicionális konohai shinobi öltözetet ölti magára. S a manga 633. fejezetében megfigyelhető, hogy a lófarokba kötött haja, már a térdéig ér.

Anyaként Ino hasonló ruhát hord mint a hetedik filmben, annyi különbséggel, hogy a pólójának van gallérja is. 
Sakura ino.jpg
Sakura és ino.jpg

Ino és Sakura a nyolcadik mozifilm elején

Személyiség Szerkesztés

Ino 01.jpeg

Ino flörtölős természete

Ino sokat gondol a fiúkra és sokat foglalkozik a külsejével, ahogy ezt láthattuk a kunoichi kiképző leckéken fiatalkorában. Sokra tartja mások mit gondolnak kinézetéről, olyannyira, hogy diétázik is, mert szerinte a fiúk a vékony lányokat szeretik. Ugyanakkor nagyon magabiztos, bátor, kedves és szókimondó, nem fél kimutatni mit gondol, néha még tanácsokat is ad Chōjinak felesleges kilóival kapcsolatban. Ino szeret azokkal a fiúkkal flörtölni, akik tetszenek neki, mint Sasukéval és Saival, de vele főként azért, mert hasonlít Sasukéra. Mindezek mellett Ino relatívan vidám vagy főnökösödő, leginkább a csapattársaival.

A csapattársait illetően, sokszor lehordja őket lusta és nemtörődöm hozzáállásuk miatt. Azonban, bebizonyítható, hogy valóban törődik velük, például, mindig meglátogatja Chōjit ha az a kórházban van. Sarutobi Asuma, mivel tisztában van a hatással amit a lány gyakorol a két fiúra, halálát megelőzően arra kéri őt, ne engedje, hogy ellustuljanak vagy hogy bajba kerüljenek. Ezen fogadalmát a Negyedik shinobi háborúban be is tartja, biztosra menve, hogy a lehető legjobbat hozza ki magából annak érdekében, hogy megvédje a faluját. Amikor édesapja, Yamanaka Inoichi életét vesztette, elmondta, mennyire büszke arra mivé érett Ino, amire a leginkább büszke, az a barátaival való kötelekéi.

Első rész Szerkesztés

Chunin vizsga Szerkesztés

Konoha megszállása Szerkesztés

Sasuke visszahozása Szerkesztés

Második rész Szerkesztés

Sasuke és Sai Szerkesztés

Hidan és Kakuzu Szerkesztés

Pein inváziója Szerkesztés

Az öt Kage találkozója Szerkesztés

Negyedik Shinobi háború Szerkesztés

Képességei Szerkesztés

Sensei-je Asuma állításában kivételes kunoichinek nevezte a lányt. A Sakuraval való harcot sikerült előnyévé kovácsolni, úgy, hogy becsapta ellenfelét és az eldobott haját csapdaként használta fel, hogy ne tudjon elmenekülni a Tudatrabló jutsuja elől. Sakura megállapítja, hogy Ino legyőzte volna, ha Naruto nem avatkozik bele a harcba.

A Yamanaka klán eddigi tagjai mind csakra szenzor típusúak, így esélyes, hogy ő is az.

Ninjutsu Szerkesztés

Yamanaka klán technikái Szerkesztés

Shintenshin no Jutsu

Shinrashin no Jutsu

Shinten Bunshin no Jutsu

Orvosi ninjutsu Szerkesztés

Ino gyogyit.jpg

Ino gyógyítás közben

Ino az első és második rész közti időben tanult meg orvosi ninjutsut használni. Ino elég gyakorlott ahhoz, hogy megállapítsa mennyire súlyosak valakinek a sérülései. A virág és növény ismerteinek, amit a Yamanaka virágboltban szerzett, megvan hozza a kepésségé, hogy gyógynövényekből orvosságot készítsen. A tanulmányai alatt csakra kontrollja is sokat fejlődött.

Taijutsu Szerkesztés

Ino felmutat pár jelentős készséget, habár ezen a téren a leggyengébb.

Intelligencia Szerkesztés

          Család
Férj Sai gyökér
Fia Inojin

ApróságokSzerkesztés

  • Az inoshishi jelentése vaddisznó, innen eredhet a beceneve (Ino malac) is
  • A yamanaka anyit tesz, hogy hegyközép

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki