FANDOM

Yahikoface

Yahiko, mint az Akatsuki vezetője

Yahiko az Ame Orpans (Esőrejteki Árvák), illetve az eredeti Akatsuki megalkotóinak tagja. Ő egy narancssárga hajú, barna szemű, víz elem használó amegakurei (pacifista) ninja.

SzemélyiségeSzerkesztés

Yahiko original akatsuki

Yahiko

Yahiko nagyon erős akaraterővel rendelkezett, ő tartotta össze az Ame Orphanst. Sose adta fel a reményt, a rossz események után is képes volt talpra állni. A nagy szegénység és rossz gyerekkor ellenére is békét szeretett volna, nem győzte le a gyűlölet. Próbált pozítívan hozzáállni az élethez, a jó dolgokra koncentrált. Élete legszebb 3 éve a Jiraya-val eltöltött idő volt. Megtanult jópár ninjutsut. Szerette a társait, mindent megtett volna értük. Tragikus élete öngyilkossággal végződött (lásd lent).

Hentai és Itachi mellett talán az egyik legerősebb lelkű, leginkább példaképnek tekinthető emberre ismerhetünk benne. Nagyon hasonlított Naruto-hoz.

GyerekkoraSzerkesztés

Kidyahiko2

A fiatal Yahiko

Yahiko már fiatalon elárvult a Konohával folytatott háborúzás miatt. Ezekután elhagyta a faluját és elment vándorolni, hogy élelmet szerezzen. Ekkor találkozik a szintén háborús árva Konannal. Yahiko elmondja neki, hogy az a célja, hogy ő lehessen az egész shinobi világ ura.

Később összefutnak egy másik háborús árvával, Uzumaki Nagatoval és ők lesznek az Ame Orpans (, vagyis az amegakurei árvák). Egyszer észreveszik amikor a  legendás konohai Sanninok Amegakure vezetője, Szalamandra Hanzo ellen harcolnak. A harc után Yahikoék odamennek a Sanninokhoz. Orochimaru eleinte megakarná ölni őket (azért hogy ne szenvedjenek tovább), de Jiraya nem engedi, helyette felneveli őket. Yahikot egyszer megtámadta egy ellenséges ninja, akit Nagato a rinneganjával "véletlen" megölt. Jiraya ekkor elhatározza, hogy kiképzi őket.

Az Ame Orpans kiképzéseSzerkesztés

Jiraya kiképzése alatt egy régi faházban laktak Yahikóék. A csapat megismerkedett a legalapabb ninja mozdulatokkal, végül elkezdődött a speciális képességek megtanulása. Yahiko a víz alapú jutsukat volt képes használni, Konan az egyedi papír elemet használta, míg Nagato a rinneganja miatt az összes elemet képes volt használni. Miután Jiraya visszatért Konohába a csapatott meglátogatta egy titokzatos maszkos alak, aki Uchiha Madarának nevezte magát. A maszkos rábeszélte Nagatot, hogyha összefognának képesek lennének létrehozni a tökéletes világot, ahol nem léteznének háborúk. Yahiko azonban nem engedte, hogy Nagatot megkisértse a maszkos szavai ezért elmentek.

Eredetiakatsuki

Az eredeti Akatsuki

Az Akatsuki MegalapításaSzerkesztés

Yahiko, Konan és Nagato, hogy létrehozzák a tökéletes, háború nélküli világukat egy új taktikát dolgoztak ki, a diplomáciával fogják elérni ezt a célt. Miután az embereket elkezdte vonzani Yahiko álma, létrehozták az Akatsuki nevű szervezetett, melynek célja a diplomáciai győzelem elérése. Yahiko Nagatot valotta ennek a szervezetnek a vezetőjének, míg Nagato Yahikot mondta az Akatsuki vezetőjének. A szervezet nagy népszerűségre tett szert Amegakuréban ezért szövetségre léptek Hanzoval, a falu vezetőjével.

Yahikodeath

Yahiko halála

Az Akatsuki vezetőjét Hanzo meghívja egy tárgyalásra, amire elmegy Yahiko és Nagato is. Később rájönnek, hogy ez egy csapda. Hanzo a konohai Gyökér vezetőjének, Danzonak a segítségével fogjul ejtették Konant, akit csak akkor engednek el, ha Nagato megöli a vezért, Yahikot. Nagato képtelen lett volna megtenni ezért Yahiko feláldozta magát, belefutott a Nagatonál lévő kunaiba.
Yahikospain

Nagato Isteni Birodalma

ÖrökségeSzerkesztés

Yahiko holtteste szolgált alapul Nagato fájdalmának "Isteni Birodalmához". Yahiko testét használta Nagato a legtöbbször, és ugyanakkor ez volt számára a legfontosabb is. Nagato halála után együtt temetik el őket Amegakuréban.

Pain sírja

Yahiko és Nagato sírja

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki