FANDOM

ThGORCZFP6
Mgkm)

Yagura, mint Obito fájdalmának az egyik útja

Yagura a Háromfarkú jinchuurikije és Kirigakure Negyedik Mizukagéja. Nemrég hunyt el váratlanul, a bijuu-ja elszökött, melyet az Akatsuki (Deidara és Tobi) kapott el.

Háttér Szerkesztés

Az ő idejében mint Mizukage a falu úgy volt ismert mint a "Vér köd faluja" leginkább azért, mert volt egy barbár szertartásuk, az akadémia hallgatói egymást kellet megöljék annak érdekében hogy végzősök legyenek. Ez a gyakorlat megszűnt, amikor egy végzős egy teljes csoport akadémiai hallgatót le mészárolt, mégpedig a fiatal Zabuza Momochi. Valószínű hogy Yagura volt Mizukage amikor Zabuza megpróbálta meggyilkolni őt és át venni a hatalmat. Úgy látszik, az emberek attól tartottak, hogy Yagurát manipulálják, a félelemet megerősítette hogy egy byakugan használó egy ismeretlen genjutsut látott a szemével, később Kisame bebizonyítota, hogy Uchiha Madara irányította.

Megjelenés Szerkesztés

YaguraandObito

Yagura és Obito (körvonalai)

Yagura a rendetlen szürkés-mohazöld haja van, rózsaszín pupilás szemei vannak. Az arca bal részén a szeménél egy bevart heg van. Szürke trikó A fejvedőjét a hasán hordja , barna csizmái vannak, egy zöld sál a derekán, egy fekete nadrágja van. A hátán egy kampós végű bot van, a vastagabbik végén virág van, ez az eszköz az, amit harcban használ.

Képességek Szerkesztés

Jinchūriki formái

Állítólag képesvolt fiatalkora ellenére megszelidíteni a Háromfarkút.

Shinobi Háború Szerkesztés

Kabuto az Edo tenseit használva, őt is feltámasztotta az előző, az Akatsuki által elkapott jinchuurikikkel együtt. Végül ő lett Obito Fájdalmának az egyik útja.

Yagura jobb szeme egy Sharingan, míg a bal szeme egy Rinnegan. A testébe chakra rudak vannak szúrva. Teljes mértékben Obito irányítja, még a Háromfarkút is ő idézi meg.

Obito a Tízfarkú felélesztése miatt feláldozza.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki