FANDOM

UzumakiClanSymbol

Uzumaki klán

Az Uzumaki klán a Senju klán "testvér klánja". A klán saját országot hozott létre a Tűz országának szomszédságában, Örvény országot, melynek a rejtett faluja: Uzushigakure. Az Uzumaki klán tagjaira jellemző a vörös haj (ez alól csak Uzumaki Naruto, Uzumaki Himawari és Uzumaki Boruto a kivétel!).

KépességeikSzerkesztés

Az Uzumaki klán különleges pecsét technikákat hozott létre, ugyanakkor ezeknek a pecséteknek a legjobb használója, a nem klánbéli Namikaze Minato volt. Minato a különleges Uzumaki pecséteknek hála, képes volt a saját fiába pecsételni a Kilencfarkú chakrájának a felét.

Egyes Uzumakik chakrája képes volt összesűrűsödni, és láncok formájában kitörni a használóból. Ezt a Kekkei Genkai-nak számító képességet csak nagyon kevesen voltak képesek előhívni. Ez a Chakra lánc.

Az Uzumaki klán tagjai továbba rendkivül magas életkort élnek meg ugyanis az áltagosnál jelentősen több Chakrával rendelkeznek, ennek köszönhetően alkalmasak jinchuurikinek.

UzumakiClanLeader

Uzushigakure vezetője

UzushigakureSzerkesztés

Uzushigakure az Uzumaki klán rejtett falva volt az Örvények országában. A falu azonban ismeretlen okoknál fogva elpusztult, a megmaradt klánbéliek pedig országonként szétszóródva élnek.

A faluban található az Uzumaki klán temploma, melyben megtalálható a Halálisten maszkja.

Ismert UzumakikSzerkesztés

UzumakiMitofacepic

Uzumaki Mito

Uzumaki MitoSzerkesztés

Uzumaki Mito az Első hokage, Senju Hashirama felesége, illetve a Kilencfarkú első jinchuurikije volt.

UzumakiKushinaChakraghost

Uzumaki Kushina

Uzumaki KushinaSzerkesztés

Uzumaki Kushina a Negyedik hokage, Namikaze Minato felesége, illetve a Kilencfarkú második jinchuurikije volt.

Shippuden naruto uzumaki by konohashokage57-d6r32sq

Uzumaki Naruto

Uzumaki NarutoSzerkesztés

Uzumaki Naruto a történet főszereplője. A Negyedik hokage, Namikaze Minato és Uzumaki Kushina fia, és a Kilencfarkú (chakrájának a felének) a jelenlegi/harmadik jinchuurikije,és a hetedik hokage. Az összes eddigi jinchuuriki közül ő volt egyedűl képes megszelidíteni a Kilencfarkút. Szőke haját az apjától örökölte.

UzumakiNagatoSadface

Uzumaki Nagato

Uzumaki NagatoSzerkesztés

Uzumaki Nagato egy amegakurei nindzsa volt, aki rendelkezett a Rinnegannal. Később Pain néven Amegakure vezetőjének kiáltotta ki magát, illetve ő az Akatsuki (látszólagos) vezetője.

UzumakiKarinTaka

Uzumaki Karin

Uzumaki KarinSzerkesztés

Uzumaki Karin az Uchiha Sasuke által vezetet Hebi tagja. Régebben Orochimaru kísérleti alanya volt.

Uzumaki BorutoSzerkesztés

Boruto félig Uzumaki félig Hyuuga, de tagja még a Namikaze klánnak is. Anyja Hyuuga Hinata, apja Uzumaki Naruto. Hangját ugyanúgy egy nő kölcsönzi, mint apjának.
Boruto uzumaki (1)

Uzumaki Boruto

Uzumaki HimawariSzerkesztés

Himawari félig Uzumaki félig Hyuuga, de tagja még a Namikaze klánnak is. Anyja Hyuuga Hinata, apja Uzumaki Naruto. Boruto testvére.
Hima Boruto Movie

Uzumaki Himawari

"Félvér" UzumakikSzerkesztés

Az Uzumaki klán tagjai nem csak a saját klántársaikkal házasodtak. Ilyen személyek:

Uzumaki NarutoSzerkesztés

Naruto anyai ágon Uzumaki, apai ágon Namikaze.

Senju Tsunade (az Ötödik hokage)Szerkesztés

Tsunade nagyanyai ágon (Uzumaki Mito) Uzumaki.

Senju NawakiSzerkesztés

Nawaki nagyanyai ágon (Uzumaki Mito) Uzumaki.

Uzumaki KarinSzerkesztés

Karin anyai ágon Uzumaki (feltehetőleg).

Uzumaki NagatoSzerkesztés

Nagato is anyai ágon Uzumaki.

ÉrdekességSzerkesztés

  • Konohachunincoat

    Konohai chunin öltözet

    A konohai chunin öltözéken megtalálható az Uzumaki klán jelképe. Ez azért van, mert régebben Konoha legnagyobb szövetségeseinek számított Uzushigakure. Ezért az Első hokage (akinek a felesége Uzumaki Mito volt) a tisztelete jeléűl a falu ninjáinak öltözetére illesztette az Uzumaki klán szimbólumát.
  • Az Uzumaki spirálist, forgatagot jelent