Fandom

Narutohun Wiki

Uzumaki Naruto

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share
Uzumaki Naruto

Uzumaki Naruto}}

Naruto UzumakiうずまきナルトUzumaki Naruto

Szinkronhangok

Japán

Takeuchi Junko (竹内 順子)

Angol

Maile Flanagan

Magyar

Előd Botond (Animax)
Kilényi Márk (Jetix)

Személyes
Születésnap

október 10.

Nem

Férfi.png Férfi

Életkor

1. rész: 12-13
2. rész: 15-16
The Last:19

Magasság

1. rész: 145.3 cm-147.5 cm
2. rész: 166 cm
The Last: 180 cm

Súly

1. rész: 40.1 kg-40.6 kg
2. rész: 50.9 kg

Vércsoport

B

Kekkei Genkai

Láva stílus
Mágnes stílus
Gőz stílus

Besorolás

Jinchūriki, Bölcs, Szenzor tipus

Farkas Démon

[[Egyfarkú Nyestkutyadémon (Shukaku)
Kétfarkú Macska Szörnyeteg (Matatabi)
Háromfarkú Óriásteknős (Isopu)
[[Négyfarkú Majom]] (Son Goku)
Ötfarkú Delfin-ló (Kokuo)
[[Hatfarkú Meztelencsiga]] (Saiken)
Hétfarkú Szavasbogár (Choumei)
[[Nyolcfarkú Óriás Ökör]] (Gyuuki)
Kilencfarkú Rókadémon (Kurama)]]

Hovatartozás

20px Konohagakurerejtek

Csapat

Kakashi csapat
Sasuke megmenető csapat
Konoha 11(csak az anime-ben)
8 emberes osztag
Csapat 1(csak az anime-ben)

Klán

Uzumaki.png Uzumaki klán

Ninja
Rang

Part 1 és 2-ben: Genin Epilógusban: Kage

Foglalkozás

Hokage

Azonosító

012607

Akadémiát végezte

12 évesen

Családja

Namikaze Minato (apa)
Uzumaki Kushina (anya)
Hyuuga Hinata (feleség)
Uzumaki Boruto (fia)
Uzumaki Hiwamari (lánya)
Jiraiya (keresztapa)

Chakra

Szél.png Szél stílus
Tűz.png Tűz stílus
Víz.png Víz stílus
Villám.png Villám stílus
Föld.png Föld stílus
Láva.png Láva stílus
Gőz.png Gőz stílus
Mágnes.png Mágnes stílus
Yin.png Yin stílus

Jutsui

Árnyék Klón Jutsu
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Szexi Technika
Rasengan
Rasenrengan
Rasengan Bolygó
Hold Rasengan
Kyuubi Rasengan
Oadama Rasengan
Szél elem: Rasengan
Szél elem: Rasenshuriken
Bölcs stílus: Nagy Rasengan
Bölcs stílus: Szuper Nagy Rasengan
Bölcs stílus: Szuper Nagy Rasen Terengan
Bijuu bomba
Senpo: Mágnes elem: Rasengan
Senpo: Láva elem: Rasenshuriken
Hiraishin no jutsu

Eszközök
Küldetések[1]
S-rangú 1
A-rangú 6
B-rangú 2
C-rangú 1
D-rangú 7
[Fájl:RasenganKidNaruto.jpg|thumb|left|Naruto rasengannal]]
KyuubiNarutoKidRasengan.jpg

Naruto a Kilencfarkú erejét használja

NarutoandJirayavsAkatsuki.png

Narutoék menekülése az Akatsuki elől

SasukevsKyuubiNaruto.jpg

Sasuke és Naruto harca a Végzet-völgyében

A vizsgáról hazatérve két Akatsuki köpenyt viselő személy támadt Narutora, Hoshigaki Kisame és Uchiha Itachi,Sasuke bátyja. Sasuke megakarta ölni Itachit, de a bátyja eltörte a kezét. Itachi elmondja Sasukenak, hogy valójában Naruto miatt jöttek. Narutoékat Jiraiya mentette meg az Akatsukitól. Itachiék menekülése után Jiraiya megtanította Narutonak a Rasegan nevű jutsut. Nemsokkal ezután Sasuke és Naruto harcoltak. A harcuknak Kakashi vetett véget. Naruto végül kezdte túlszárnyalni Sasukét, aki a nagyobb erő érdekében csatlakozni akart Orochimaruhoz. Naruto egy kisebb csapattal Sasuke nyomába indultak. Az út során harcba keveredtek a Hang Ötössel. Naruto és Rock Lee a harcok alatt legyőzte a csapat előző vezetőjét, Kimimarot,és végül Naruto utolérte Sasuket. A Végzet-völgyében elkezdődött a két rivális harca. Sasuke felvette az átok billog teljes erejét és majdnem legyőzte Narutot. Narutoból azonban előtört a Kilencfarkú és felülkerekedett Sasuken. Sasuke sharinganja a harc alatt teljesen kifejlődött. A harc döntő pontján Naruto a Rasengan, míg Sasuke a Chidorit felhasználva próbálták térdre kényszeríteni a másikat. A harc után Naruto elájult, Sasuke meg súlyosan megsebesült, de végül elment Orochimaruhoz.

==Az Ötödik Hokage==

NarutovsKabuto.png

Naruto elhatározottsága

TsunadeHokage.png

Tsunade, mint az Ötödik hokage

Konoha Jiraiyanak szánta volna az Ötödik Hokage címét, de ő visszautasította a felkérést, ezért Naruto segítségével elmentek felkutatni a legendás sanninok egyikét, és az Első Hokage unokáját, Senju Tsunadet. Miután megtalálják, Tsunade visszautasítja az ajánlatot. Tsunadenak megtetszik Naruto jelleme, amiért ő akar lenni a Hokage, ami a halott kisöcsére, Nawakiira és a halott szerelmére, Danra emlékeztette. Végül Narutoékon rajtaütnek Orochimaruék. Narutóék legyőzik őket és végül Tsunade odaadja neki a nyakláncát, mely még az Első hokagéé, Senju Hashiramaé volt. Végül visszatérnek Konohába és Tsunade lesz az Ötödik.

==Jiraiya edzése==

JirayaandNaruto.jpg

Jiraiya és Naruto

Naruto eldönti, hogy Jiraiyaval elmegy edzeni. Ezalatt az idő alatt Sakura az Ötödik pártfogoltja, míg Sasuke Orochimaru tanítványa lesz. Naruto végül Jiraiya oldalán elhagyja a falut. Jiraiya az edzés alatt főleg Naruto kontrollját a Kilencfarkú ellen próbálta fejleszteni. Az edzés alatt egyszer előtört Narutoból a négy farok és megsebezte Jiraiya mellkasát. Naruto csak két és fél év múlva tér vissza a faluba.

==Pain inváziója==

SageNarutovsDevaPain.jpg

Naruto Pain ellen

Miután Pain a földel tette egyenlővé Konohát, Naruto visszatért és a bölcs formában képes volt tökéletesíteni a Fuuton: Rasenshurikent, melyet Bölcs formába eltud dobni és ez sokkal hatásosabb és nem káros a felhasználóra nézve (,kivéve ha túl közel van). Mikor Naruto harcképtelenné vált Pain chakra rúdjai miatt, Hinata megpróbálja megvédeni Narutot, sikertelenül. Ezek után Narutoból előtör, 4 farok, de a csata közepén, már 6 farokkal láthatjuk. Mikor Pain a Chibaku tensei hatására a Kyuubit (Narutot) az égbe küldi, előtör 8. farok és felveszi az anya szült meztelen formáját a kilencfarkúnak, már csak fel kell oldania a pecsétet Narutonak az elméjében, hogy kiszabaduljon a kilnecfarkú. Ám Naruto elméjében megjelenik az apja,a Negyedik Hokage, Namikaze Minato és megakadályozza, hogy feloldja a pecsétet, azután elmesél Narutonak egy történetét és ,végül megerősíti a pecsétet. A Kilencfarkú ekkor eltűnik. Naruto miután legyőzte a 6 Pain testet, megkereste Nagatot. Miután Nagato elmesélte az életét, Naruto elmondott egy részletet Jiraya első könyvéből (méghozzá a Nagato szavait tartalmazó mondatot), és remények látta el Nagatot, aki ennek hatására feltámasztotta az általa megölt összes Konohai ninját, így feláldozva saját életét. Narutot ezentúl hősként tisztelik a faluban.

==A Kilencfarkú legyőzése==

Jinchuriki mode.png

Jinchuuriki forma

Kurama mode.jpg

Kurama forma

A szigetet később megtámadta a kígyóköpenybe bújt Kabuto és az Edo Tenseies Deidara. Kabutoék elrabolják Yamatot és Naruto megtudja, hogy kitört a 4. Shinobi Háború, melynek célja a Nyolc- és a Kilencfarkú védelme. Naruto és B a harctérre sietnek. Naruto a Kilencfarkú chakráját használva képes az emberek szándékainak megérzésére, ezért képes lesz az álcázott Zetsuk felismerésére. Naruto árnyék klónokat küld a harctér több területére is. Ezekután találkozik az Edo tenseies Itachival és Nagatoval. Itachi a Narutoban lévő varjának (,ami régen Shisuié volt) hála kiszabadul Kabuto irányítása alól és lepecsételi Nagatot. Itachi elmegy ezek után felkeresni Kabutot. Naruto egy árnyék klóntól megtudja, hogy az igazi Madarát visszahozta Kabuto az Edo tenseiel. Ezek után Killer B segítségével Tobi és a fájdalom hat útja ellen vonul. Tobi a fájdalom hat útjából kiengedi a Bijuukat és Naruto ellen uszítja őket. Narutot a harcok alatt a Négyfarkú lenyeli, de belekerül annak az elméjébe. Naruto megígéri a Négyfarkúnak, hogy kiszabadítja, ezek után az összes bijunak és minden Edo tenseies jinchurikinek ígéretet tesz. Ezek után megtudja a bijuuk neveit. A harcok alatt Naruto kimerül, és a Kilencfarkú segíteni akar neki. A Kilencfarkú elmondja, hogy a pecsét csak egy egy kevés chakrát enged át. Naruto ezek után szabadon engedi a Kilencfarkú rókát, Kuramát. Kurama teljes chakrája Narutoba áramlik, akinek az öltözéke kiegészül egy chakra köpennyel. Naruto 5 percre átalakul a Kilencfarkúvá és legyőzi a bijuukat. Naruto Tobi ellen kezd harcolni. Tobi elkezdi a Tízfarkú felélesztését.

==A Tízfarkú feléledése==

Kurama form2.jpg

Naruto felveszi a Kilencfarkú formáját

Forráshivatkozás-hiba: <ref>-ek vannak a lapon, de nincsen <references/>

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki