FANDOM

Karin

Karin (香燐, Karin), Orochimaru volt alattvalója, egy volt kusagakurei kunoichi, és az Uzumaki klán leszármazottja. Karin felelt a déli rejtekhelyért Orochimaru távolléte alatt. Később az Uchiha Sasuke által megalakított Taka (először Hebi) Chakra szenzor szerepet betöltő tagja.

Háttere Szerkesztés

Karin gyerek

Karin, mint Kusagakure shinobija

Megjelenése Szerkesztés

Karin render
Mivel az Uzumaki klán leszármazottja, ezért a haja vörös, a szemei is. Szemüveget hord. Orgonalila hosszúujjú felsője van, amiből kilátszik a hasa. Fekete, nagyon rövid nadrágot visel, fekete ninja szandállal és hosszú, combig érő fekete harisnyával.

Személyisége Szerkesztés

Keménynek mutatja magát Juugo és Suigetsu előtt, de ha kettesben marad Sasukéval, akkor leveszi a szemüvegét, elvékonyítja a hangját, és nyomul a fiúra. Ilyenkor Sasuke rá sem hederít, hisz csak a képességei miatt "tartja".

Második rész Szerkesztés

Különleges képességei Szerkesztés

Karin különleges képességgekkel rendelkezik. Mint Uzumaki Kushina, az ő életereje is erősebb az átlagosnál, és sokkal tovább él. Képes már messziről megérezni a ninják chakráját, valamint képes meggyógyítani embereket. Elég, ha beléharapnak, és máris beindul a gyógyítási folyamat.

A 4. Shinobi Háború alatt elsajátítja az Uzumaki klán Chakra lánc képességét.

ApróságokSzerkesztés

  • KMQ0NQe

    Hasonlóságok Sakura, Karin és Sarada között

    Néhányan úgy gondolták, hogy igazából ő Sarada anyja, de a Naruto Gaidenben maga Sarada jár utána a dolognak, és a válasz egyértelműen az, hogy Sarada édesanyja Sakura

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki