FANDOM

Uchiha.jpg
Az Uchiha klán Konoha nemes klánjai közé tartozik. A klán feladata volt a rend fenttartása, ezért a falu külső részén éltek, illetve nem volt beleszólása a falu ügyeibe. A klánt 
Ootsutsuki Indra leszármazotjai alkotják.

Lázadás a falu ellenSzerkesztés

A történet elött 12 évvel (Shippudennél 16) egy rejtélyes maszkos alak támadta meg szülés közben Uzumaki Kushinát és a férjét a Negyedik Hokagét. A harc során a maszkos megidézte a Kilencfarkút és Konohára uszította. A maszkost egyedűl csak Minato látta, ezért amikor a harc végén meghalt, illetve a maszkosnak is nyoma veszett, a falu vezetősége az Uchihákat vádolta a tettel. A klán ezután titokban lázító gyűléseket tartott, melynek célja a Konohától való elszakadás volt, mely egy polgárháborúhoz vezetett volna. Ez idő alatt a klán területe teljesen kihaltá vált a falu lakóinak számára.

Az Uchiha mészárlásSzerkesztés

Danzo, a Gyökér vezetője azzal a magánfeladattal bízta meg Uchiha Itachit, hogy egy éjszaka lefolyása alatt iktassa ki a klán összes tagját, hogy ezzel megelőzzék a polgárháborút. Itachi a maszkos, Uchiha Madarától kért segítséget. Itachi csak a kistestvérének, Uchiha Sasukénak hagyta meg az életét. Ezek után a klán területét lebontották. A rendfenttartás feladatát meg már nem csak egy klán kezében tartották.

Kekkei genkaiSzerkesztés

Sharingan.png

Sharingan

A sharingan egy doujutsu, melynek képes a chakrát látni, illetve előre látni (később lemásolni) az emberek mozdulatait.

(Bővebben itt olvashatsz róla!)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki