FANDOM

Uchiha Sarada (うちはサラダ) egy konohai kunoichi és az Uchiha klán tagja.

Háttér Szerkesztés

Sarada, Haruno Sakura és Uchiha Sasuke lánya. Mivel Sakura elutasította, hogy elhagyja férje oldalát küldetésük közben, így Sarada Orochimaru egyik rejtekhelyén jött a világra, Karin segítségével. Épp ezért nincs semmi információ róla a konohai kórházakban. Sasuke fontos küldetésre indult, így hátra kellett hagynia családját, s ezért Sarada az édesapja nélkül nő fel. Később Sarada visszaemlékezik a pillanatra, amikor a szülei járni tanították kiskorában, ebből lehet arra következtetni, hogy Sasuke az élete része volt. Mivel az apja sokat van távol Sarada kezdi megkérdőjelezni a szülei kapcsolatát és a saját kilétét is. 
Sarad.jpg

Sarada keresi a zászlót a vizsga második fordulójában

Személyiség Szerkesztés

Uchiha-sara.png

Sarada szülei jellemző szokásait örökölte. Kritikus a bajkeverőkkel, akárcsak az anyja és megörökölte a "Shannarō!" (しゃーんなろー) felkiáltást. Általánosan zárkózott és vonakodóan biztos az emberekkel, mint az apja. Közeli kapcsolata van a szüleivel, erre utal az, hogy "Mama" és "Papa"-ként szólítja őket. Sarada szintén egy kíváncsi gyermek; annak ellenére, hogy keresi Uzumaki Borutot, bosszantónak találja a fiút, és figyeli őt a faluban. Jön a következtetés , hogy Bortutoban és Saradában van valami közös: az , hogy mind ketten több időt szeretnének tölteni az apjukkal amit sajnos nem tehetnek meg. Sarada mégis féltékeny Boruto és Naruto kapcsolatára, mert szeretne jó viszonyt ápolni az apjával, akit nem is ismer. Mikor végül találkozik Sasukéval, a férfi először nem ismeri fel, majd hidegen, távolságtartóan viselkedik vele; Sarada sírva és dühöngve hagyja hátra az apját. Később boldogsággal tölti el, hogy Naruto nagy tisztelettel beszél Sasukéról. Az első borzasztó benyomás ellenére azonban Sasuke törődik a lányával, mert emberi pajzsként védi meg őt Uchiha Shin támadásától. Ezután a kapcsolatuk megváltozik, képesek kényelmesen társalogni az első közös vacsorájuk során. Sasukénak azonban folytatnia kell a küldetését, így nem maradhat sokáig a családjával. Búcsújuk során homlokon érinti a lányát, ahogy korábban vele tette Itachi, a bátyja. Ezzel fejezi ki a szeretetét Sarada iránt.

Megjelenés Szerkesztés

Saradának világos bőre, fekete haja és szemei vannak, amit az apjától örökölt. Szemeit egy piros szemüveg takarja, amit Karintól kapott. Naruto utazásuk során megjegyezte, hogy külső vonásai Sasukéra emlékeztetik, viszont a viselkedése Sakurát juttatja eszébe, s biztos benne, hogy Sarada is legalább annyira ijesztő mikor dühös, akárcsak az anyja.

Az Epilógusban Sarada rózsaszín kabátot hord sárga mellénnyel, alattuk pedig egy fehér inget vörös nyakkendővel, ezen kívül piros szoknyát visel nyitott, fekete csizmával. A Naruto Gaidenben Sarada ujjatlan piros felsőt visel - ami hasonlít Sakura ruhájához - világos lila rövidnadrágot és shinobi szandált. Karján hosszú, lila kézmelegítőt hord, ami Sasuke legelső viseletéhez hasonlít. A Boruto the Movie alatt Sarada geninként már hordja a konohai homlokvédőjét. 
13100672 827897040687856 5612720220172871838 n.jpg

Fanart

Sarada surprised.jpg

Sarada

ApróságokSzerkesztés

  • Sarada célja az,hogy Hokage legyen,
  • Specialitása a shuriken jutsu, amit Jounin szinten űz,  
  • Sharinganját 11 évesen ébresztette fel,  
  • Lévén, hogy Sasuke és Sakura lánya, természetéből adódóan tehetséges; emiatt nevezte el Mitsuki született "elit geninnek",  
  • Sarada nevét a hindu istennő, Sarada Devi után kapta.  
  • A Sarada tulajdonképpen salátát is jelent 

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki