Fandom

Narutohun Wiki

Tobi

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Tobi-tobi-19219020-1280-720.jpg

Tobi a háború előtt

Tobi, vagy másik nevén "Uchiha Madara" az Akatsuki megalapítója, később Kirigakure titkos vezetője (hisz ő irányítja a Negyedik Mizukagét). Ő parancsol az Akatsuki (látszólagos) vezetőjének, Painnek. Tökéletesen képes irányítani a Kilencfarkút és a Gedo mazót. A célja a Holdszeme-terv, az az létrehozni a "békét" az egész világban.

Tobi történeteSzerkesztés

Naruto 595 tobi color by bangalybashir-d58nkbs cropped.jpg

Tobi a háborúban

Tobi először Nagatónak jelent meg, hogy szövetségre lépjen vele. (Ezt az ösztönzést felhasználva alapítja meg az Akatsukit.) Tobi később lemészárolja az Akatsuki eredeti tagjait. Később Nagatoval és Konannal létrehozzák az új Akatsukit. Mikor elhagyta a fejlődő szervezetett, a Negyedik Mizukagét a genjutsujába taszította és ő lett a Vér köd titkos vezetője. Naruto születésekor rátámadt a Negyedik Hokagéra és elrabolta Uzumaki Kushinát, hogy szabadon engedhesse a Kilencfarkút, melyel lerombolta fél Konohát és rengeteg ember halálához vezetett. Körülbelül 10 évvel később részt vett az Uchiha klán lemészárlásában. Sasori halálakor visszatér az Akatsukiba egy lelkes új fiú képében, ám minden megváltozik, mikor kiderül hogy a jobb szeme egy sharingan, és bevallja, hogy ő Uchiha Madara. Tobi az 5 kage gyűlésén bevallja a visszatérését (mint Madara), és beavatja a kagékat a Holdszeme-tervbe. Végül azzal zárja, hogy készüljenek fel az új háborúra. Ezek után elindul a halott Uzumaki Nagato szemeiért, és megöli Konant. Végezetül készenáll a háborúra. A háborúban saját Fájdalom Hat Útja a személyi testőrsége. A Gedo mazot megidézve elkezdte a Tízfarkú felélesztését. A háborúban derül ki a valódi kiléte.

Képességei Szerkesztés

ObitoTobiJutsu.jpg
Tobistand.png

Akatsuki köpenyben

(Zárójelben a Rinnegan megszerzése utáni képességek)

Fő fegyvereiSzerkesztés

Warfanobito.png

Madara harci legyezője

láncok (a Negyedik Hokage elleni harcban)

chakra rúd (Rinnegan nélkül/ Rinnegannal)

Madara harci legyezője (a Negyedik Shinobi Háborúban)

MaszkokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki