FANDOM

Titkos Jutsu: Kristály Jégtükrök

Titkos Jutsu - Kristály Jég Tükrök

Nevek
Kanji

魔镜 冰晶

Romaji

Makyo Hyōshō

Fordítás

Démoni Tükröző Jég Kristályok

Játék

Rejtett Jutsu: Kristály Jég Tükrök

Egyéb

Titkos Technika: Démoni Tükröző Jég Kristályok

Megjelenés
Manga

24. fejezet

Anime

13. epizód

Adat
Besorolás

Kekkei Genkai, Ninjutsu

Típus

Jég Ikon Jég Stílus

Osztály

Támadó

Hatótáv

Rövid és közepes hatótáv között

Kézjelek

Csak erre a technikára jellemző kézjelek

Felhasználók

Haku

Ez a technika csak a Yuki klánra jellemző. Ezt a jutsu-t sok rejtély övezi. Azt mondják, ennek a technikának a legyőzésére nincs módszer. Egy pillanat alatt jég tükrök jelennek meg az ellenfél körül, amik csak Hakut tükrözik vissza. Az ellenfél csapdába esik a huszonegy tükörből álló kupolában. Tizenkettő van a talajon, nyolc lebeg fölöttük, és a végső tükör a kupola teteje. Ha Haku belép a tükörbe, képes mozogni bennük, rendkívül nagy sebességgel. Szinte lehetetlen követni az ilyen támadásokat. Mivel minden tükör egy tükörképet mutat, az összes Haku nem támadhat egyszerre. Még ha az ellenfél támad is, Haku átmegy egy másik tükörbe. Sharingannal is szinte lehetetlen követni.

Ha a tükör, amiben Haku van eltörik, képes átmenni egy másik tükörbe, és folytatni a támadást. Ennek a technikának a fenntartásához nagy mennyiségű chakra szükséges, így Haku minél tovább tartja fenn a tükröket, annál lassabb lesz a mozgása.

A hideg ami a tükrökből árad elég ahhoz, hogy essen a hó. Bár a tükrök jégből vannak, ellenállnak a Tűz típusú technikáknak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki