FANDOM

Sabaku no Temari

Sabaku no Temari}}

テマリ

Szinkronhangok

Japán

Romi Park (朴 璐美)

Angol

Tara Platt

Magyar

Zsigmond Tamara
Győrfi Anna

Személyes
Születésnap

augusztus 3.

Nem

Nő.png Nő

Életkor

1. rész: 15-16
2. rész: 18-20

Magasság

1. rész: 157,3 cm-159,3 cm
2. rész: 165cm

Súly

1. rész: 44,5 kg-44,9 kg
2. rész: 47,9 kg

Vércsoport

O

Hovatartozás

20px Homokrejtekrejtek

Csapat

Homok Testvérek
Negyedik Hadosztály
Szél stílus csapat

Klán

20px Sabaku klán

Partner

Shikamaru

Ninja
Rang

1. rész: Genin
2. rész: Jounin

Foglalkozás

Nagykövet
Kazekage testőre

Azonosító

63-004

Akadémiát végezte

12 évesen

Chuuninná vált

15 évesen

Családja

Negyedik Kazekage (apa)
Karura (anya)
Gaara (testvér)
Kankuro (testvér)
Nara Shikamaru (férj)
Nara Shikadai (fia)
Yashamaru (nagybácsi)
Baki (keresztapa)
Yashamaru (nagy-nagybácsi)

Chakra

Szél.png Szél stílus

Jutsui

Idéző jutsu:(Nyest)

Eszközök

Nagy hajtó legyező

Küldetések[1]
S-rangú 48
A-rangú 29
B-rangú 1
C-rangú 9
D-rangú 0
366575-screenshot017.jpg

Temari (テマリ, Temari) egy mellékszereplő. Egy sunagakurei jonin szintű kunoichi, a Homok Testvérek egyike, a Kazekage klán tagja.

Megjelenés Szerkesztés

Az első részSzerkesztés

Temari a Naruto első részében lila ruhát visel. Emelett mindig magánál hordja a legyezőjét ami egyben a fegyvere is. Emelett mindig viseli a faluja (Homokrejtek) jelét ábrázoló fejpántját is.

A második részSzerkesztés

Itt sem sokat változik az öltözéke, csupán a ruhája színe lesz fekete és egy kicsit hosszabb.

Személyiség Szerkesztés

Komoly stratéga. Az első részben nem látszik, de a Shippudenben látható, hogy milyen gondoskodó.

Első rész Szerkesztés

A Chunin VizsgaSzerkesztés

Temari az első részben előszőr a Chunin vizsga alatt tűnik fel, ahol Gaara és Kankuro a csapattársa. Velük eggyütt túljut az első és második fordulón. Az első fordulóban és a másodikban is csak kevés szerep jut neki, ám a harmadik előtti elődöntőn már tevékenykedik a Tenten elleni harcban, amiből győztesen kerül ki. A második fordulóban Shikamaru ellen harcol, azonban itt veszít az ügyes stratéga ellen.
Tenten vs temari.png

Temari a Tenten elleni harc győzteseként

Konoha inváziójaSzerkesztés

Konoha inváziójakor, amikor Homokrejtek és Hangrejtek megtámadta a falut, ő és a testvérei elindultak az erdőbe, hogy Gaara kipihenehesse magát, de eközben rájuk támadt Sasuke, aki legyőzte őket. Temari egy ideig igyekezett feltartani, de sikertelenül. Végül Naruto is csatlakozott a harchoz. Itt már menthetetlen volt minden.

Második rész Szerkesztés

Kazekage-mentő akció Szerkesztés

Temari első megjelenésekor a második részben kiderül, hogy már jonin és Homokrejtek nagykövete Avarrejtekben. Azért volt Avarrejtekben Naruto visszatérésekor, mert ellenőrizte a kétéves chunin vizsgát. A kísérője Avarrejtekben Nara Shikamaru volt; amikor Naruto megkérdezte, hogy randevúznak-e, mindketten tagadták. Később Shikamaru elkíséri Avarrejtek kapujába is, a visszaindulásakor, a lány meglepetésére, ugyanis soha nem hitte volna, hogy Shikamaru képes ilyen korán felkelni.

Később, mikor hazafelé tartott Homokrejtekbe, Temari felfedezett egy rossz óment a semmitől megrepedő csészéjében. Megjegyezte, hogy , bár nem hisz ilyen dolgokban, rossz érzése támadt, hogy valami történt Homokrejtekben.

Amikor megtudta, hogy Gaara-t elrabolta az Akatsuki, becsatlakozott a Kakashi-csapathoz, akik úton voltak Homokrejtek felé.

Mivel Naruto, akárcsak Gaara, jinchuuriki volt, Temari szimpatizált vele és örült, hogy van olyan ember, aki megérti Gaarat.

Amikor megérkeztek, Temari Kankuro-t súlyos sérülésekkel találta, miután a fiú sikertelenül járt Gaara megmentésével. Temari meg akarta menteni a testvéreit ezért a Kakashi-csapat tagjává akart válni, de Chiyo önként jelentkezett helyette.

Miután Kankuro már elég jól volt ahhoz, hogy sétálni is tudjon, elindította Temarit, hogy érje utol a Kakashi-csapatot.

Amikor megtalálták Gaara-t és Chiyo önfeláldozásával felélesztették, Temari Kankuroval együtt köszönetet mondott a Kakashi-csapatnak a segítségükért.

ForrásokSzerkesztés

http://naruto.wikia.com/wiki/Temari

Forráshivatkozás-hiba: <ref>-ek vannak a lapon, de nincsen <references/>

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki