FANDOM

Tűz

Katon: Hōsenka no Jutsu - Tűz elem: Halhatatlan Főnix Technika

Ezzel a jutsuval többszörös tűzgolyókat hozhatunk létre. Ezekben a tűzgolyókban elrejthetünk shurikeneket és létrehozhatunk egy másodlagos támadást.

Szint: C

Ára: 1100 Chakra

Katon: Hibashiri - Tűz elem: Futótűz

Egy kissé talán szokatlan, kiegészítő tűz technika. A használó a kézjelek után összeilleszti a tenyereit, majd a jutsu nevének kimondását követően a használótól az áldozatig a talajon hihetetlen gyorsan kezdenek terjedni a lángok, mígnem szinte fal magasságig felcsapva körülzárják azt, egy tűzgyűrűt formálva. Az így csapdába esett áldozatokra egy szél elemű jutsuval támadva biztos halál vár. A jutsu másik alkalmazás módja, hogy nagyobb méretű tűzgyűrű formájában lehelli ki a használó a lángokat ám ebben az esetben a lángygűrű rendkívül lassan halad és könnyen ki lehet térni előle.

Szint: C

Ára: 1100 Chakra

Hanzō Címke Robbantó Technika

A felhasználó azokra a földre és kibocsátásokra, amiket felrobbanó címkékkel címkéz meg, teszi a kezét.A címkék elérnek az ellenfélhez és beborítja a lábaikat.A címkék amint helyben vannak, felrobbannak és tönkreteszik az ellenfél lábait.

Szint: C

Ára: 1200 Chakra

Feltétele: Robbanó jegyzet megléte

Katon: Ryūka no Jutsu - Tűz elem: Tűzsárkány Technika

A felhasználó drótokon keresztül fúj tüzet.Ez a tűz végigfut a drótokon a megkötözött személy felé, és a végén amikor eléri a célt, kicsit robban.

Szint: C

Ára: 1200 Chakra

Feltétele: Drót megléte

Katon: Endan - Tűz elem: Lánggolyó

A felhasználó a szájában összegyűjt chakrából olajat, amikor azt kiköpi, meggyullad.Ez a technika egyszerű.Egy lánggolyót lő a felhasználó az ellenség felé.

Szint: C

Ára: 1200 Chakra

Katon: Kasumi no Jutsu - Tűz elem: Köd Fedő Jutsu

A felhasználó gyúlékony gázt hoz létre, amit az ellenségre fúj.Ha ez a gáz szikrával vagy tűzzel érintkezik meggyullad egy nagy tűzcsóvába.

Szint: C

Ára: 1300 Chakra

Katon: Gōkakyū no Jutsu - Tűz elem: Nagy Tűzgolyó Jutsu

A használó testében chakrát kever, majd kilélegzi azt egy hatalmas tűzgolyó formájában. Ezek a lángok elnyelik az ellenfelet és egy krátert hagy a földben. Ehhez a technikához több chakra szükséges, a legtöbb Genin nem képes megcsinálni. Az Uchiha klán ezt a technikát a „nagykorúság” szertartásaként is használja.

Szint: C

Ára: 1400 Chakra

Katon: Hōsenka Tsumabeni - Tűz elem: Karmazsin Balzsamszögek

A Katon: Hōsenka no Jutsu tovább fejlesztett változata. Rengeteg tűzzel bevont shurikent lő a használó ellenfelére.

Szint: C

Ára: 1400 Chakra

Feltétele: Katon: Hōsenka no Jutsu - Tűz elem: Halhatatlan Főnix Technika ismerete és Shuriken megléte

Kumo-Ryū Kaengiri - Felhő Stílus: Lángcsapás

A pengét tűz lepi el, majd ezt a tűzet el lövi úgy, hogy az ellenfél felé suhint.

Szint: C

Ára: 1500 Chakra

Feltétele: Katana megléte

Felrobbanó Lánglövés

Ez a jutsu megengedi a felhasználónak, hogy többszörösen löjőn tüzet, amelyek becsapódáskor robbannak.Valamint az ellenfelet fel is lehet vele gyújtani.

Szint: B

Ára: 1700 Chakra

Katon: Karyūdan - Tűz elem: Tűzsárkány Rakéták

Önmagában is erős, de remek kiegészítő technika, pl a Doton: Doryūdan-al konbinálva lángoló földrakétákat hozhatunk létre melyek ereje elsöprő.

Szint: B

Ára: 1700 Chakra

Katon: Suyaki no Jutsu - Tűz elem: Tüzelt Fazekas Technika

A felhasználó hatalmas lángokat hoz létre a sütő belsejében, amit a Raiton: Jūrokuchū Shibari - Villám elem: Tizenhat Oszlopos Rögzítés technikával hoztak létre, ebben pedig megégetve az ellenfelet. Ezt együtt alkalmazzák a Doton: Nentsuchi Otoshi-Föld elem: Ragadós Földi Csepp jutsuval, ami megkeményítésével mozgásképtelenné teszi az ellenfelet.

Szint: B

Ára: 1700 Chakra

Katon Renkeijutsu: Karura - Tűz elem Szövetkezés Technika: Garuda

Három felhasználó mindegyike kilélegez egy hosszú folyamú intenzív tüzet, amelyek együttesen alkotnak egy lángoló sárkányt.

Szint: B

Ára: 1700 Chakra

Katon: Gamayu Endan - Tűz elem: Varangy Lánggolyó

Gamabunta oljata köp, amit a megidéző ember egy tűz jutsuval gyújt meg.

Szint: B

Ára: 1800 Chakra

Feltétele: Gamabunta idézés

Tűz Lehelet

A felhasználó lehel egy erős sugárban tüzet a szájából.

Szint: B

Ára: 1800 Chakra

Katon: Zukkoku - Tűz elem: Fejhasogató Fájdalom

A technika folyamán a használó hatalmas lángtömeget lehel, mely gyorsan terjed előre nagy területen, és mindent feléget ami az útjába kerül.

Szint: B

Ára: 1800 Chakra

Katon: Karyū Endan - Tűz elem: Tűzsárkány Lángrakéta

A felhasználó akkor levegőt szív be, hogy amikor kifújja azt forró tűz hagyja el a száját, mint egy lángszórónál.A 3. Hokage képes olyan intenzivitással használni ezt a technikát, hogy a lángok fehérré válnak.

Szint: B

Ára: 1900 Chakra

Katon: Haisekishō - Tűz elem: Égő Hamu

A felhasználó hamut fúj az ellenfélre.Ez a hamu már magában elég forró ahhoz, hogy harmadfokú égési sérüléseket okozzon.És megmarad az ellenfél körül mint egy felhő.A felhasználó feltudja ezt robbantani egy kis szikrával...ami következtében a támadott fél meghal.

Szint: B

Ára: 2000 Chakra

Katon: Gōryūka no Jutsu - Tűz elem: Nagy Sárkánytűz Technika

A felhasználó a chakrájával a tűzlabdát sárkány formába ölti.És utána jól célozva megtámadja vele az ellenfelet.Ezzel a jutsuval esőfelhőket lehet előidézni.Többször is lehet lőni ezzel a technikával, persze akkor a mesterévé kell válni.

Szint: B

Ára: 2000 Chakra

"Bashōsen" Hi no Maki - "Banán Legyező" Lángborítás

A használó egy óriási láng hullámot indít el.

Szint: A

Ára: 2500 Chakra

Feltétele: Bashōsen - Banán Legyező megléte

Katon: Gōka Mekkyaku - Tűz elem: Pusztító Pokol

A használó mutatja a szükséges kézjelet, majd a szájából nagy területre kiterjedő lángokat lő.

Szint: A

Ára: 2500 Chakra

Katon: Gōka Messhitsu - Tűz elem: Nagy tűzpusztítás

A technika a testben lévő chakrát tűzzé alakítja át, és a shinobi egy nagyobb területet boríthat intenzív lángtengerbe.

Szint: A

Ára: 2500 Chakra

Katon: Ryūen Hōka no Jutsu - Tűz elem: Sárkány Tűz Éneke

A használó a testében nagymennyiségű chakrát koncentrál, s mikor kibocsátja azt, számos sárkány fej alakját veszi fel a tűzgolyó. Képessé teszi a használót, hogy óriási tüzet irányítson megtámadva vele a célpontját. A lángok hőmérséklete olyan nagy, hogy még a legrövidebb érinkezés is könnyedén felégeti az embert.

Szint: S

Ára: 5000 Chakra

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki