FANDOM

6c99a36fd5cf7da79cc88e6af38e34a5-d5q1g6l

A Tízfarkú és Naruto

Minden chakra eredeti forrása. Legenda szerint a kilenc bijuu chakrájának az egyesülése.

LegendaSzerkesztés

A Tízfarkú legendája az Uchihák kőtábláján van leírva, melyet csak a rinnegan segítségével lehet teljes mértékben megérteni. A történet szerint az emberek békében éltek az Istenfával. De az emberek elkezdtek egymás ellen hadakozni. Ootsutsuki Kaguya ekkor evett az Istenfa tiltott gyümölcséből, ami segítségével Kaguya megszerezte achakrát. Kaguya felhasználta a chakrát és újra békét teremtett az emberek között. Az egyik fia, Ootsutsuki Hagoromo  (a későbbi Rikodou Sennin) már a chakrával együtt született. Az Istenfa azonban vissza akarta venni az ellopott chakrát. Hagoromo később legyőzte az Istenfa manifesztációját, a Tízfarkút.

TörténeteSzerkesztés

Juubistory

Első megjelenés (megemlítés)

Hagoromo azonban nemcsak legyőzte a Tízfarkút, hanem a jinchuurikijévé is vált. Hagoromo azonban A tízfarkút 9 részre osztotta, később az üres burkát, a Gedo mazot bezárta egy Chibaku tenseibe (, amit később Holdnak nevezett el az utókor). A Gedo mazot később Uchiha Madara azonban újra visszahozza a földre a rinnegan megszerzése után, és Obito a Negyedik Nagy Shinobi Háború során újra létrehozza a Tízfarkút.

Megjelenés (Bijuu forma)Szerkesztés

Juubifirstform

Bijuu forma

Az első formában úgy nézki mint egy "átlagos" bijuu, annyi külömbséggel, hogy tíz farka van. A hátából hatalmas növényszerű gubók nőnek ki. A mérete alapján körülbelül a másfélszerese a Gedo mazonak, a bijuu bombája még a Kilencfarkúénál is pusztítóbb.

Megjelenése (Átmeneti forma)Szerkesztés

Juubisecondform

Átmeneti forma

Az első formához képest sokkal groteszkebb, és hatalmasabb. A teste "emberszerűbbé" válik, a farkai pedig emberi ujjakban végződnek. A feje 3 részre tagolódik: az első arcon egy száj, a másodikon egy szem, a harmadikon egy fül helyezkedik el. A mérete körülbelül a kétszerese lesz a Gedo mazonak. Ebben a formában képes kisebb tízfarkúszerű szörnyeket idézni.
Naruto 632 12

"Tízfarkú testőrök"

Megjelenése (Végső forma)Szerkesztés

A forma neve: Istenfa. A végső formában a Tízfarkú egy
The God Tree

Az Istenfa (végső forma)

hatalmas fára emlékeztet, melynek a gyökerei kígyószerűen terjeszkednek, és amihez hozzáérnek annak kiszipolyozzák a chakrát, mely a shinobi halálához vezet. Mérete körülbelül a Gedo mazo háromszorosa. A fa csúcsán egy hatalmas virág van, ha ez a virág kinyílik, annak a képe rávetül a Holdra, ezáltal Genjutsuba taszítva az emberiséget. A tízfarkú rendes irányításához a jinjurikijévé kell vállni. A virágjának a termése ehető, aki megeszi, az megszerzi az összes szemtechnikát.
Maxresdefault

Az Istenfa virága

JinchurikikSzerkesztés

  1. Ootsutsuki Hagoromo / Rikudou Sennin
  2. Uchiha Obito
  3. Uchiha Madara
  4. Ootsutsuki Kaguya

ÉrdekességSzerkesztés

Az animében a Tízfarkú feléledésekor a Hold vörössé válik.

Gedo Mazo transformation

A Tízfarkú üres burka, a Gedo mazo

  • Obito, mint jinchuuriki (hamis forma)
  • Obito, mint jinchuuriki (valódi forma)
  • Madara, mint jinchuuriki

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki