FANDOM

Sumaru.jpg
Sumaru egy  Csillagrejteki genin, az az álma, hogy ő legyen a Hoshikage. Kis korában elveszítette az anyját Natsuhit és az apját Hotarubit.

MúltjaSzerkesztés

Kiskorában elmentek a szülei a faluból, ezért ő magára maradt. Magányos volt, és haragudott a szüleire.

MegjelenésSzerkesztés

Hosszú fekete haj, barna szem.

KépességekSzerkesztés

Segítség Avarrejtektől CsillagrejteknekSzerkesztés

Akahoshi kérelme

Akahoshi kérelemet küld Avarrejtek Ötödik Hokagéjétől Tsunadetől. Tsunade elküldi Hyuuga NejitRock LeetUzumaki Narutot és Tentent.

Naruto VS SumaruSzerkesztés

Narutot megtámadja egy maszkos ninja aki Tökéletes Pávat használt Naruto pedig Árnyék klón technikat használt, de a ninja elintézte a klónokat a Tökéletes Páva:Pusztító chakra szúrásal. Végül kiderült, hogy a ninja Sumaru volt.

A titokzatos ninja ellopja a csillagotSzerkesztés

Csillag lopásSzerkesztés

A csillagot őrző geninneket kiüti egy titokzatos ninja ugyan olyan álarcal mint Sumarué. Sumaru be ment az edzőterembe miközben Naruto üldözi az álarcos ninját és feléleszti HokutotTökéletes Páva: Eszmélet visszakapás  jutsuval. Hokuto elmondja, hogy sajnálja de nem tudta megmenteni a csillagot.

Naruto VS Álarcos ninjaSzerkesztés

Naruto megállítja az állarcos ninját az Árnyék klón technikaval, de ninja használja a Tökéletes Pávat azon belül is a Tökéletes Páva: Vadállat jutsut és elintézte Narutot. Később Naruto klónjai elkapták az igazi Naruto elakarta tőle venni a csillagot de a ninja használt.

Személyiség Szerkesztés

Zárkozott, magányos és kissé rideg, viszont nagyon hűséges csillagrejtekhez. Az az álma, hogy Hoshigake legyen.Kezdetben ellenszenves volt Narutoékkal szemben, de idővel megenyhült. Nagyon forrófejű, csak a szívére hallgat.

ApróságokSzerkesztés

  • A sumaru (esetleg subaru) egy csillagkép, még pedig a Messier 45

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki