FANDOM

Shizune

Shizune}}

ShizuneシズネSizune

Szinkronhangok

Japán

Nemoto Keiko (根本 圭子)

Angol

Megan Hollingshead

Személyes
Születésnap

november 18

Nem

Nő.png Nő

Életkor

1. rész: 28 éves
2. rész: 31 éves

Magasság

168 cm

Súly

49.2 kg

Vércsoport

A

Besorolás

orvosi ninja

Ninja
Rang

Jōnin

Foglalkozás

Ötödik Hokage asszisztense

Azonosító

010800

Akadémiát végezte

9 évesen

Chuuninná vált

13 évesen

Családja

Katō Dan (nagybácsi)

Chakra

Jutsui

Chakura no mesu-Chakra szike

Eszközök

 Shizune egy jounin szintű kunoichi Konohából. Nagyon tehetséges orvosi ninja, valamint Tsunade kisérője. A mérgek specialistája és ért az ellenmérgekhez is. Jól titkolja, de nagyon erős, és talán még az ANBU szintnél is magassabb áll. Ezek mellett ő a világ második legjobb orvosi ninjája. Egyetlen rokonának tudjuk a nevét (Katō Dan, Tsunade szereleme és Shizune bácsikája). Gyerekkorában meghaltak a szülei, utána a nagyapja nevelte, az ő halála után Tsunade nevelte tovább.

Személyisége Szerkesztés

Shizune nagyon szerény és okos. Amikor először láthattuk Tsunade minden parancsának engedelmeskedett. De később mikor Tsunade lett a hokage Shizune néha igazi rabszolgahajcsárként viselkedett vele pl: Előtte evett miközben Tsunade dolgozott, szaké helyett teát vitt neki stb.

Shizune szinte mindig higgadt és aprólékos. Képes olyan apró részleteket kiemelni, melyeket Tsunade észre se vesz. Minden helyzetben racionálisan gondolkodik. Shizunének van egy malaca Tonton.

Shizune könyörtelen azokkal az emberekkel akik sértegetik vagy provokálják Tsunadét. Ezek mellett Shizune nagyon kedves és mindig aggódik Tsunadéért.

Megjelenése: Szerkesztés

Shizune vékony, általános magasságú, fekete hajú és szemű, frufrut visel,, a haja a válláig ér. Általában lilás-fekete kimonót visel fehér mintázattal és alatta egy trikóval .Lábán maagssarkú szandált visel az is lilás-fekete, hasonlít Tsunade szandáljára. 
Jōnin Shizune.jpg

Shizune Jonin és Normál öltözékben

Konohai rendruhában is látható néha, ilyenkor látható rajta a golyóálló rendruha, alatta hosszú ujjú, a nadrág és a hosszú ujjú kékes-fekete, ahogy a telitalpú szandál is. A nadrág és a szandál között pedig kötések vannak. 

Shizune gyakran látható orvosi rendruhában. 
Animal Path autopsy.png

Shizune orvosi ruha

Háttere Szerkesztés

Shizune legtöbbször a Hokage házába látható, de van amikor terepen vagy bárban esetleg kaszinóban vannak Tsunadéval.

Első rész Szerkesztés

Az első részben Shizune akkor tűnik fel, mikor Jiraiya és Naruto keresik Tsunadét. Shizune első megérzésre talpnyalónak látszik.

Részt vesz a Sannin leszámolásban, később rengeteget tesz az első részben Konoháért.

Második részSzerkesztés

Képességei Szerkesztés

Shizune bár orvosi ninja, de sokszor használ a harcban mérgeket, mérgezett senbonokat, mérgesgázt, de néha chakra szikét is. Bár jól titkolja, de feltételezések szerint ő is képes a chakráját az öklébe koncentrálni. Mivel orvosi ninja képes komoly sebeket is helyrehozni. Ő a világ második legjobb orvosi ninjája.

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki