FANDOM

Shimura Danzou

Shimura Danzou}}

Danzou Shimura志村ダンゾウSimura DanzóHatodik Hokage jelölt

Szinkronhangok

Japán

Ito Hiroshi (糸 博)

Angol

William Frederick Knight

Személyes
Születésnap

január 6.

Nem

Férfi.png Férfi

Életkor

2. rész: 72-73

Magasság

2. rész: 170 cm

Súly

2. rész: 52,7 kg

Státusz

Elhunyt

Vércsoport

AB

Klán

20px Shimura klán

Ninja
Rang

2. rész:Kage

Foglalkozás

Hatodik Hokage jelölt
A Gyökér vezetője

Azonosító

000272

Családja
Chakra

Szél.png Szél stílus
Fa.png Fa stílus
Föld.png Föld stílus
Víz.png Víz stílus
Yin.png Yin stílus
Yang.png Yang stílus
Yinyang.png Yin-Yang stílus

Jutsui

Izanagi

Eszközök

Kard

Küldetések
S-rangú ?
A-rangú ?
B-rangú ?
C-rangú ?
D-rangú ?

Shimura Danzo egyike a konohai véneknek, az ANBU egyik speciális csoportjának (gyökér) vezetője. Ő lett a hatodik Hokage, miután Tsunade kómába került Pain inváziója után.

TörténetSzerkesztés

Danzo történetét homály fedi. Társa volt a Harmadik Hokage a Nagy Shinobi Háború idején. A Tíz Sharingan megszerzése még rejtély, de az egyik szem Uchiha Shisuitól való. Danzo "boncolás céljából" elkérte a Sharingannal rendelkező tagok holttestét és a szemüket felhasználva hozta létre ezt a jutsut. Az egyik küldetésen Danzot, Sarutobit, a Második Hokagét és 4 másik ninját bekerítették. A Második Hokage kinevezte Sarutobit a Harmadiknak, mert fel kellett áldoznia magát, hogy a többiek ki tudjanak jutni az erdőből, Danzo ezóta gyűlöli a Hokagékat.

SzemélyiségeSzerkesztés

Míg fiatal korában forrófejű és kedves volt, addig az idősebb Danzo rideg, kemény és kőszívű. Ő a katonaságot helyezi előtérbe, nem a gazdaságot vagy a politikát. Gyűlöli az előző Hokagét(Tsunade), mert ő a Harmadik egyik tanítványa és a Harmadikkal nagyon ellentétes állásponton voltak.

MegjelenéseSzerkesztés

Danzonál mindig van egy bot, ami valójában csak álca, mert hihetetlenül gyorsan tud szaladni. Az egyik keze szinte sohasem látszik, ugyanis egy aranyozott karperecszerű pecsét van rajta.Ez alatt rejtőzik a 10 Sharingan, ugyanis Danzo a halott Uchiha tagok szemeit ellopta és saját magának használja fel, mert ezzel tudná irányítani a Kilenc Farkú Rókát. Az Első Hokage sejtjeit magába oltotta, ezért, akárcsak Yamato, képes fa elemű jutsukat is, de a Sasukével folytatott harc végére a más elemű sejtek elkezdik átvenni Danzo felett a hatalmat.

JutsukSzerkesztés

Mangekyo Sharingan: egy ninját egy másodperc alatt több hétre is kórházba küldi, ugyanis aki a Mangekyo Sharingan terébe esik, borzasztó kínokat kell átélnie.

Idéző jutsu: Danzo Bakut idézi meg, egy hatalmas elefántot, ami mindent elszív és a gyermekmesék szerint ő az áloműző

A 4 jeles pecsét alkalmazása: Ez a jutsu felrobbant mindent, ami a közelben van , de az, aki alkalmazza, az is meghal.

Danzo juinjutsu-ja: Ez egy olyan pecsét, amely megbénítja azt, aki elkezd beszélni róla. Ez is egy átokpecsét, Sai is rendelkezik ezzel.

Szél jutsukSzerkesztés

Szél Csapás: Ez a szélből egy pengét csinál, ami mindent elvág, amihez hozzáér. A technika elég volt ahhoz, hogy Susanoot megállítsa.

Szél erő: Danzo kifújta a levegőt a szájából, de változtatta a sebességét a szélnek és hatalmas csapást tudtak mérni az ellenfélre.

Vákuum Penge: Danzo megpörgetett egy shurikent, levegőt adott hozzá, így 30x nagyobb ereje lett a shurikennek és úgy dobta el.

Másodjára egy kunai-hoz adott levegőt és így egy kardot hozott létre belőle.

Hatalmas vákuum gömb: Danzo kifújt levegőt, majd egy levegő gömböt hozott létre.

Vákuum hullám: Danzo Egyetlen pillanat alatt több száz levegő tűt tud létrehozni, amik egyesülve egy nagy hullámot alkotnak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki