FANDOM

Samui

Samui (サムイ, Sámuj) Kumogakure egy kunoichija, a Samui csapat kapitánya és Atsui nővére.

Megjelenés Szerkesztés

Samui megjelenes
Samui világos bőrű nő, akinek arcán mindig sztoikus kifejezés ül. Kék szeme és egyenes, sárga haja van, aszimmetrikus bóbita stílusú frizurája, elől vállig érnek. Egy mély kivágású szürke ruhát visel, melyek kiemelik dekoltázsát, alatta halász pólót, rövid szoknyát, piros kézvédőket, hosszú csizmát, és a kumogakurei golyóálló mellény egy változatát, mely befedi a hasát, egy övhöz hasonlóan. Van egy tantoja is hátának alsó részéhez rögzítve.

Személyiség Szerkesztés

Forrófejű és beszédes csapattársaival, és bátyjával ellentétben, Samui érett, legtöbbször nyugodt, csendes, csak akkor beszél ha muszáj. Tisztelet mutat az erős shinobiknak, például amikor megparancsolta Karui - nak ne verje meg Narutot, miután megtudta, hogy ő győzte le Pain - t s hogy a falusiak őt választották volna új Hokagéjuknak. Leggyakrabban használt szava a "hideg" ((クール, kūru). Nagy önkontrollal rendelkezik, mivel megállta kimondani a szót, az Arany - Ezüst fivérekkel elleni harcban.

Második rész Szerkesztés

Pein inváziója rész Szerkesztés

Team Samui

Samui csapat

Öt Kage találkozó rész Szerkesztés

Shinobi háború rész Szerkesztés

Samui atsui

Samui és Atsui

Samui 01

Samuit magába szívja a Benihisago

Képességek Szerkesztés

Csapattársaihoz hasonlóan Samui is kenjutsuban, vagyis kardforgatásban volt jártas, tantōt használt. Sokat tud a különböző mitikus és történelmi eseményekről, ahogy azt a háborúban láthattuk.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki