Fandom

Narutohun Wiki

Sai

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Sai-2.png
Sai

Sai}}

SaiサイSzai

Szinkronhangok

Japán

Hino Satoshi (日野 聡)

Angol

Benjamin Diskin

Személyes
Születésnap

november 25.

Nem

Férfi.png Férfi

Életkor

2. rész: 17 éves

Magasság

2. rész: 172,1 cm

Súly

2. rész: 53,3 kg

Vércsoport

A

Ninja
Rang

2. rész: ANBU

Azonosító

012420

Akadémiát végezte

9 évesen

Chuuninná vált

10 évesen

Családja

Shin (fogadott testvér)
Yamanaka Ino (feleség)
Yamanaka Inojin (fia)

Chakra

Jutsui

Ninja művészet: Vadállat rajz
Pecsételő technika: A settenkedő ragadozó lecsap
Festékklón technika
Festékköd technika
Festék áradás

Eszközök

Sai (サイ, Szai) az egyik kulcsszereplő a sorozat második felében (Shippūden). A Konohai ANBU "Gyökér"-osztagának a tagja, ideiglenesen helyettesíti Sasukét a 7-es csapatban.

Személyisége Szerkesztés

Az ANBU tagság követelménye miatt Sai érzelmei teljesen hiányosak voltak, amit könnyen fel lehetett ismerni a hamis mosolyairól. A társadalmi ismeretek hiánya miatt Sai nehezen érti meg, hogy az emberek közötti kötelékek hogyan motiválhatják a másikat. Nem képes felismerni a különbséget a durva kijelentések és a bókok között. De miután egyre több időt töltött a 7-es csapatban belejött ezekbe a dolgokba és ’megtanult’ őszintén mosolyogni. Hogy minél több tapasztalata legyen Sai elhatározta, hogy barátokat akar szerezni magának. A haraggal és a dühvel is megismerkedett, mikor Deidara élő bombának használta a feltámasztott testvérét. Sai nagyra tartja Narutót az erős kötelékei miatt.

Megjelenése Szerkesztés

dHáttere Szerkesztés

Sai faszkalap volt, amikor az ANBU különleges egységébe, a Gyökérbe toboroztak embereket. Az északkeleti ANBU-ban nevelkedett fel, de a tagság feltétele a kapcsolatok megszakítása és az érzelemmentesség volt. Még a Sai nevet is Shimura Danzou, a Gyökér parancsnoka adta neki. Idővel, a szabály ellenére is összebarátkozott Shinnel, egy idősebb Gyökér taggal, akire úgy tekintett, mint a bátyjára. Shin nagyon sokat dicsérte és bátorította Sait a rajzolással kapcsolatban, azonban egy betegségben váratlanul meghalt. Halála előtt Sai egy képeskönyvön dolgozgatott, amely az összes ellenfelet ábrázolja, akikkel addig szembesültek. Sai úgy tervezte a könyvet, hogy ő és testvére elindulnak a könyv két végétől és a közepén találkoznak. Ám miután elvesztette Shint elfelejtette, hogy hogyan akarta befejezni a könyvet, tehát befejezetlen maradt, de nem vált meg tőle. A könyv tartotta meg a köteléket a két fivér között.

Első rész Szerkesztés

Nem szerepel az Első részben.

Második rész Szerkesztés

Képességei Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki