FANDOM

Bscap0032

Roushi volt a jinchūrikije a Yonbinak (4 farku), Iwagakurebőll (Kőrejtekből) származik.

Háttér Szerkesztés

Rōshi nagyon fiatalon lett jinchūriki-je a Yonbi-nak. Egy bizonyos okból otthagyta Iwagakure-rét hogy jobban megértese a Yonbi erejet és hogy tudja irányítani.

Megjelenés Szerkesztés

Rōshi egy nagy sisakot hord amelyen három hegyes korona-szerű fejvédőt visel aminek a két végén gyűrűk vannak és egy fekete páncél védi az orrát.

Annak ellenére, hogy már őreg a haja piros.A haj és szakálla stílusa pontosan megegyezik a Yonbi-val.Lila pólót és nadrágot, és barna páncélt visel. Ő is hord táskát az oldalán, legvalószínűbb hogy ninja eszközöket tartalmaz.

Képességek Szerkesztés

Roushi Jinchūriki formái

Roshi tudta használni Láva stílust, ami a tüz és föld chakra kombinaciója ami által képes létre hozni igen nagy menyiségü lávat amivel majdnem barmit eltud olvasztani.

Shippuuden Szerkesztés

Itachi Törekvés Szerkesztés

Bscap0001

Miután egy nem látható és nehéz csatát vívott Kisame Hoshigaki-val, Roshi valahogy vereséget szenvedett és később meghalt a Yonbi kivonásakór.

Shinobi Világháború Szerkesztés

Kabuto feltámasztotta a töbi volt jinchūriki-vel a Tisztátlan Világ: Feltámasztással hogy a háborúban harcoljanak. Késöbb parancsot kapott, hogy menjenek a töbi jinchūriki-vel a csatába.

Madara's Six Paths of Pain

Ahogy a nap kezd felkelni kiderül hogy Madara Roshi es a többi jinchūrikit a saját személyre szabott Pain 6 útjának felállásával csinálta és mindegyiknek meg van a saját Sharinganja és Rinneganja. Később a többi jinchūrikivel Madarat követve mennek a csata mezőre.