FANDOM

Rasengan

Rasengan

Nevek
Kanji

螺旋 丸

Romaji

Rasengan

Fordítás

Spirál Gömb

Megjelenés
Manga

150. fejezet

Anime

86. epizód

Adat
Besorolás

Ninjutsu

Rang

A-rang

Osztály

Támadó

Hatótáv

Rövid hatótávú

Felhasználók

Hatake Kakashi
Jiraiya
Namikaze Minato
Sarutobi Konohamaru
Uzumaki Naruto
Uzumaki Borouto

Rasengan egy erőteljes A-rangú technika, amit a Negyedik Hokage, Namikaze Minato teremtett a Bijuu Bomba alapján. Minato három évet töltött a Rasengan kifejlesztésével. A terve az volt, hogy a használó chakráját egy pontba összpontosítsa, majd kombinálni a saját chakra természetével, létrehozva egy technikát, amihez nem szükségesek kézjelek.

HasználatSzerkesztés

Rasengan nem igényel kézjeleket, csak a felhasználó chakrájának összpontosítása szükséges hozzá. A sűrűséges és a chakra mozgási sebessége miatt, a Rasengan bármit szétzúz ami az útjába kerül, és jelentős károkat okoz. Ettől általában az eltalált személy hátrafelé lökődik, és spirális formában pörög, vagy ha a cél a földön van, a technika elég erős ahhoz, hogy kráter keletkezzen. Az animében, Naruto képes volt eldobni a Rasengan-t, így egy közepes hatótávú lövedéket készített belőle. Néhány alkalommal megjegyezték, hogy ez a technika jobb, mint a párja, a Chidori.

Rasengan-t eredetileg arra tervezték, hogy a használó vegyíthesse vele a chakra természetét. Minato-nak halála előtt nem sikerült ezt teljesítenie, míg Hatake Kakashi megpróbálta vegyíteni vele a villám chakrájával, de nem tudta, így alkotta meg a Chidori-t és a Villámtörés-t. Naruto volt az első, akinek sikerült vegyíteni a szél chakráját ezzel a technikával, így létrehozta a Szél Stílus: Rasengan-t és az erősebb Szél Stílus: Rasen Shuriken-t.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki