FANDOM

Ranmaru egy árva kisgyerek Kirigakuréből (Ködrejtekből). Filler szereplő.

Ranmaru7

Háttér Szerkesztés

A szülei elhagyták. Beteg és gyenge testtel nőtt fel, a falusi emberek adtak neki néha ennivalót. Az egyik nap használta a kekkei genkait, ami segítségével látta ahogy egy farmer megvágja a lábát. Mikor a helybeliek rájöttek arra, hogy Ranmaru speciális képességének segítségével látja és hallja őket, félni kezdtek tőle és magára hagyták. Onnantól kezdve már a halálát várta a beteg kisfiú.

Találkozás Raigával Szerkesztés

Ranmaru találkozott Raigával, aki az elején őt is megakarta ölni, de Ranmaru elmondta neki hogy ő pont olyan mint Raiga, és ő se érti hogy miért van ezen a világon. Megengedte Raigának, hogy megölheti ha ettől Raiga boldogabb lesz. Raigát meghatották a fiú szavai és magához vette a kis árvát. Együtt voltak onnantól kezdve, együtt harcoltak, együtt vándoroltak. Ranmaru volt Raiga füle és szeme. Ranmaru nagyon ragaszkodott Raigához.

Ranmaru

Személyisége Szerkesztés

Ranmaru egy csendes és udvarias fiú volt, aki nagyon hűséges volt Raigához. Kissé boldogtalan volt, de Tenten felnyitotta a szemét és utána rálelt a boldogságra. Könnyű megnevetetni, bár egy kissé makacs is. Nehéz befolyásolni, határozott elképzelései vannak az életről, pedig azt még alig ismeri.

Külső tulajdonságai Szerkesztés

Alacsony, lilás hajú és nagy piros szemei vannak.

Később Szerkesztés

Miután Raiga meghal, beszáll ő is a kis étterembe ahol megtanulja, hogy hogyan kell életadó curryt csinálni. Jó útra tért, Raiga ellen fordult és Leet is meg akarta menteni Raiga csapásai elől. Raiga halála kissé megviselte, de hamar talpra állt és mostmár boldog lett.