FANDOM

Ootsutsuki Kaguya

Ootsutsuki Kaguya

Kaguya Ootsutsuki大筒木かぐやNyúl Istennő
Nyúl Démon

Szinkronhangok

Japán

Mami Koyama ()

Angol

Cissy Jones

Személyes
Nem

Nő Nő

Faj

Démon

Életkor

Több ezeréves

Státusz

Lepecsételt

Klán

20px Ootsutsuki klán

Ninja
Családja

Tenji (szerető)
[[Ootsutsuki Hagoromo
Ootsutsuki Hamura]] (fia)
Ootsutsuki Ashura (unoka)
Ootsutsuki Indra (unoka)

Chakra

Tűz Tűz stílus
Szél Szél stílus
Villám Villám stílus
Föld Föld stílus
Víz Víz stílus
Byakugan Byakugan
Sharingan Sharingan
Rinnegan Rinnegan

Jutsui

Mugen Tsukuyomi Goudou Dama

Eszközök
Küldetések
S-rangú
A-rangú
B-rangú
C-rangú
D-rangú

Ootsutsuki Kaguya hercegnő volt az első chakra használó és a Hat út bölcsének anyja.

Az Mugen Tsukuyomi első használója.

HáttérSzerkesztés

Kaguya története az Uchihák titkos kőtáblájára van írva, melyet csak a rinnegannal lehet teljes mértékben elolvasni. A történet szerint az emberek Kaguya idejében nem ismerték a chakrát, ugyanakkor állandóan egymás ellen harcoltak. Kaguya, hogy békét teremtsen megvárta, hogy az Istenfa tíltott gyümölcse megérjen. Miután megette a gyümölcsöt, Kaguya megszerezte a chakrát és a szemei Byakuganná váltak, illetve lett egy harmadik szeme, mely a rin'negan erejével bírt (nem tudni hogy előtte volt e neki valamilyen képessége). Kaguya békét teremtett azáltal, hogy használta a Mugen Tsukuyomit, melyel az embereket a saját "rabszolgáivá" tette. Ezekből az emberekből lettek később a Zetsuk.

Valójában ő a juubi (pontosabban fuzionált a Szent fával).

Kaguyának születtet két fia, Hamura és Hagoromo. A fiai már születésükkor birtokolták a chakrát.

FeltámadásaSzerkesztés

Miután Uchiha Madara vissza szerezte mindkét rinneganját, illetve használta a Mugen Tsukuyomit a fekete Zetsu a halott Obiton élősködve átszúrta Madarát azt állítva, hogy ő "Kaguya akarata". Ezek után Madara teste átalakult Kaguyává. Kaguya átvette az irányítást és elkezdte visszavenni a chakrát, hogy létrehozza az új rabszolga-hadseregét. Már csak a yin erejű Sasuke és a yang erejű Naruto képesek megállítani őt.

KépességekSzerkesztés

  • Kaguya miután evett az Istenfa tiltott gyümölcséből, képessé vált a chakra használatára, illetve az összes szemtechnikát elsajátította.
  • Képes dimenziókba ugrálni ( hasonlít Obito Kamuijához). Ezt a képességét másokon is képes végrehajtani.
  • A haját a saját végtagjaként tudja mozgatni.
  • Halhatatlan (csak lepecsételni lehet).

ÖrökségSzerkesztés

A fiai voltak az első chakrával született emberek, később már minden ember rendelkezett vele.

Ő volt az első doujutsu használó, szinte minden egyenesági leszármazotja (ebből kivéve a Senjuk/Uzumakik) rendelkezik szemtechnikával.

MegjelenésSzerkesztés

Kaguya3eyes

Kaguya a nyitott Sharinganjával (tomoés rinnegan)