Fandom

Narutohun Wiki

Nyolcfarkú Óriás Ökör

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Bscap0067.jpg

A Nyolcfarkú Óriás Ökör Gyilkos B, Kumogakure ninjába van zárva.

Háttér Szerkesztés

258pfx-Pot Seal.png
A ninja

történelem elején, évszázaddal a ninjafalvak alapitsa elött, létezett egy fa, melyet az emberek istenként tiszteltek, ez volt az Istenfa. Hogy végetérjen a fölösleges mészárlásokkal járó háború, egy hercegnő, Kaguya evett a fa tiltott gyümölcséből. A gyümölcsnek köszönhetően Kaguya képeslett használni a chakrát és egyedűl végetvetett a harcoknak. Ezekután Kaguya rémuralma kezdődött. Kagulyának két fia született, Hamura és Hagoromo akik születésük óta birtokában voltak a chakrának. Az Istenfa, hogy visszavegye a chakrát szörnyeteggé változott, ő lett a Tízfarkú, de Hamura és Hagoromo legyőzték a szörnyet, és Hagoromo lett annak a jinchurikije. A két testvér, hogy véget vessen a rémuralomnak, lepecsételték a saját anyjukat. Hagoromo idős korában a bennelévő Tízfarkú chakráját kilenc részre osztotta, ezzel létrehozva a bijuukat, a tízfarkú üres burkát pedig egy Chibaku tensei nevű jutsu hatására az űrbe helyezte. Ebből lett később a Hold.

Egyik jinchuuriki sem volt képes teljesen kihasználni a nyolcfarkú erjét, minden alkalommal a Harmadik Raikagénak és elit csapatának kellett ártalmatlanítania a nyolcfarkút. És egyszer mikor tombolt, a Harmadik Raikage teljesen egyedül halcolt a 8-farkú ellen hogy társai tudjanak menekülni és a csata közben mind a ketten összeestek mielöt még befejezték volna teknikájukat Valahogy képesek voltak megfékezni a szörnyet, és elzárták abba az edénybe, amiben rendszerint le szokott lenni pecsételve.Utána szinte rögton Bee-t választották a következő jinchuurikinek.

MegjelenésSzerkesztés

A Nyolc-farkú egy ökör és tintahal kombinációja,a felső teste olyan mint egy bölényé, 2 emberi keze van , az arca mint egy bikaé és van 2 rendes szarva amelyek közül az egyiknek hiányzik a vége amit még régen vesztetett el és 2 hátsó szarv amelyek a rendes szarvak határánal vannak.Bee szerint a Nyolc-farkúnak a csápjai mindig visszanőnek ha levágjak őket.

Személyiség Szerkesztés

Mint ahogy a Tobi Tailed beast ő is  régen egy vadallat volt akivel rendesen nem lehetet beszélni de azutan hogy Bee megszerezte az iranyitást a nyolc-farkú erje felett évek során a 8-farkú megváltozott,sokkal nyugodtabb lett,kedves és rendessé vált.Bármikor képes dumálni Bee-vel amikor csak akar,és egy nagyon rendes és kedves termeszetűnek tűnik többször is okosabb és jobb dolgokkal jött mint Bee,és elégge nyugodt termérszetű a 8-farkú .

Képességek Szerkesztés

830px-Eight Thbgfhail Menacing Ball Fire.jpg

A nyolc-farkú a második legerodebősebb bijuu. Képes volt megállítani és eltüntetni a kyuubi támadást igaz azután már nem tudott tovább harcolni. Az óriási testéhez képest nagyon tud mozogni. Mint a hogy a többi bijuu ő is képes a bijuu labda támadásra. A gyengepontjai a tűz jutsuk meg a chidori.Képes tintaköpésre.

Tevékenység Killer Bee-n belül

Killer Bee Jinchūriki formái

Bee képes teljesen irányítani a 8-fakú erejét és képes bármikor átvaltozni teljes 8-fakúval és képes csak a kezét átváltoztatni vagy csak a 8-fakrkot előhozni.

Part II Szerkesztés

Pain inváziója fejezet Szerkesztés

180px-Suigetsu Vs Killer Bee.jpg

Amikor Taka elkarta kapni Beet ő átváltozott teljes 8-farkú formába es nagy az esej hogy Bee meg a 8-faku ijenkol beszergetek egymasal de erul semit se tudunk vegul Sasuke az amaterasuval legyőzte oket és szerencsere sikerult nekik egy revagot csap daraban erbujni Taka erol.

Miután Taka elment, Bee és a nyolc-Faroku elhagyta a tórt és a Killer Bee vette ezt a lehetőséget, hogy a szabadság vesz attól hogy a vedo. Mivel a nyolc-farok megjegyezte hogy új korszak jön, es a 8-farku meg Bee elmentek Bee regi mesterehez.

Nem tudom ki írta ezt, de nagyon vicces :D :D

Az öt kage találkozója fejezet Szerkesztés

Bscap0052.jpg

Mivel Kisame meg támadta Killer Beet, a nyolc-faroku követelte, hogy Bee engedtéje ki,de Bee nem engedete mert elpusztitana az egesz tajat es asztmonta Bee hogy o meg a mestere eleg hogy regyozek.Nyolc-faroku sieteete hogy Bee használja a 2-es verziója-jat.Azonban, Kisame kiütötte Beet es amikor Bee a foldre kerult a 8-faku aszt monta a fenebe nincs chakram de szerencsle Kisame kardja nem engete es jott a Bee tesoja segitsegul.

A Jinchūrikik egyesülése fejezet Szerkesztés

Untitled1.png

Amikor BEE a sziget alataivel verekedik a 8-farkú azt monta Bee-nek a hogy a jatcadozas hejett inkab segitsen Narutonak mert o is egy Jinchūriki es egyut kene dolgozanak es hogy nem szeleti a 9-fakut meg meg aszt monta hogy o is mijen vagy volt meg azelot hogy talakosztak es hogy megvartozott meg persze Bee is, ra BEE azt monta hargas.

Shinobi világháború fejezet Szerkesztés

Amikor Narutonak nem sikerült teljes mértékben átváltozni a Kilencfarkúva,A nyolc-farok azt kérte Bee-töl hogy hadd beszéljen a Narutóval.Elmondta hogy a kockázatos a 9-farkú chakráját hasznalni mert amedig ő azt hasznarja adig a Kilenc-farkú eltudja szívni az ő chakraját,kifejti, hogy Naruto addig nem lesz képes átváltozni teljes mértékben mind addig, amíg megállapodásra nem jut a 9-farkúval.Es azt is mondja, hogy azért, ő nem lesz képes megtanulni a bestia bombát.

Untitledghf.png

Később mikor Bee meg Naruto edzenek 8-farkú csodálkozik hogy Naruto képes erezni a GIN KIN testvéreket es azt mondja Bee-nek hadjanak és kérdezte Bee-től mi a terv erre Bee azt mondta :nem megy ki innen Naruto és ele 8-kau aszt monta: az ég legyen mindnyájunkal. Es miután Naruto megkérdezte Bee-töl hogy merre van wc Bee megmondta es ele a 8-faku baromarcnak nevezte es azt mondta kövesse Narutót.

Később mikol BEE Narutót fakja kent haszanlata a 8-faku aszt mondta neki mindegy csak lenne maradjon. Mikol BEE Itachi genjutsu hatása alá került a HACHIBI gyolosan felszabaditota ott es azt mondta kel fej.

Később mikol BEEt ep hivta a temeszet es 8-farku sieteti hogy siesen es menjen segiteni Narutonak es ekozben kelesi Naruto a 8-farkut es kerdezi hogy hogyan sebeszte meg a rakaget es elmondja hogy szivos elenfel volt es az egy ujas technikajaval akalta levagni az oszes farkat es mar nem tudja hogy gyoszte csak ala emlekszik hogy mindketen a folden heveltek mig a thecnkajuk aktiv volt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki