Fandom

Narutohun Wiki

Naruto Jinchūriki formái

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Kezdeti Jinchūriki Forma Szerkesztés

Glowingnaruto.jpg

Egyszerűen megérinti a Kilencfarkú chakra, Naruto teste kezdi az első átalakulást. Az első jelei, hogy a szeme olyanná válik, mint a rókáé, és kék helyet piros lesz .Ezt követően, a köröm és a szemfogak megnőnek hosszabb és élesebbek lesznek és a szőke haj tovább nő, tüskés és vad lesz a megjelenése. Még képes 2 lábon járni, sokkal gyorsabban mozog és erősebb lesz attól függően mennyi chakrát kap. Képes egy fajta pajzsot csinálni ami meg védi a tűz ellen.

Ebben a formában sokkal erősebb és a gyógyító képessége is sokkal jobb. Képes egy pár másodperc alatt egy életveszélyes sebet meggyógyítani. Valamint képes lökés hullámokat csinálni.

Amikor Naruto szemtől szembe volt Nagatoval ,képes volt a Kezdeti Jinchūriki Formáját és a remete módot kombinálni.Valahogy képes volt kombinálni de hogy, azt nem tudjuk de elég erős volt ahhoz hogy Nagato chakra botjai hatása ellen tudjon állni.

Egyfarkú forma Szerkesztés

Kyuubi Naruto2.jpg

Naruto az egy farku formában a kezdeti jinchūriki formája összes fizikai tulajdonságaival rendelkezik,de a fekete gyűrű veszi körül a szemet és szabadabbnak látszik.Ebben a formában, Naruto tudta használni a hosszúkás, éles karmait az ökle helyett, gyorsabb, nagyobb sebességgel négykézláb fut, és jobban hasonlít egy vadállatra.A csakra ebben a formában észrevehetően sűrűbb, mint volt korábbi formában, egy forró folyékony állapotban van.

Ebben a formában képes használni a Chakra kezeket amit a Sharingannal nem lehet előre látni mert azokat a gondolat irányítja,ebben formában védve van tűz támadásoktól képes a chakrajaval kapaszkodni bárhova és képes egy rasengant csinálni klónok nélkűl.De hosszú távú használatnál káros a testre.

Kétfarkú forma Szerkesztés

2 demonic tails.jpg

Ebben a formában ugyanazzal a képességgel rendelkezik mint az egy-farkú formában csak most már sokkal nehezebben tudja magát irányítani, még a barátokat is megtámadja.

Háromfarkú forma Szerkesztés

ThreetailsNaruto.jpg

Ebben a formában, a Chakra állandó oly módon, hogy a levegő Naruto mellett fullasztó majdnem éget,és a démon róka lepel is fokozott védelmet,támadási hatalmat ad. Naruto képes egy olyasmi lökés hullámot létre hozni amivel elpusztította a Tenchi hidat.

Négyfarkú forma Szerkesztés

Four tailed transformation.jpg

A 9-farkú Chakra Naruto egész testén lévő bőrréteget teljesen elpusztítja, miközben gyorsan gyógyul ugyanabban az időben. Naruto teste végül is a 9-farkú Chakra és a saját vére kombinációja lesz. Mindenütt az arcán.A farok teljesen szilárd lesz,és a szemei elvesztik jellemzőit és üres lesz. Szemei helyett izzó körök jelennek meg arcán fekete maszkkal. Így már nem tudja eldönteni,hogy ki barát és ki ellenség,aki a szeme elé kerül azt megakarja ölni.

Öt-farkú formától a nyolcfarkúigSzerkesztés

Ezekben a formákban Naruto olyan mint a négy farkúban csak erősebb és még kevesbb az akarata minden farokkal fokozódik. Elkezdenek megjelenni a Kyuuby csontjai és izmai.

Kilencfarkú formaSzerkesztés

Ebben a formában Narut
Kyuuby.jpg
o át kezd alakulni a Kyuuby-vá és innen már szinte lehetetlen visszaalakúlnia. Egyedül nem is tudott volna visszaváltozni ezért apja segítségére volt szükség hogy megmentse Narutót a Rókától.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki