FANDOM

Menma

Menma}}

メンマ

Szinkronhangok

Japán

Nojima Kenji (野島 健児)

Angol

Wil Wheaton

Magyar

Markovics Tamás

Személyes
Nem

Férfi.png Férfi

Magasság

~ 150 cm

Státusz

Elhunyt

Klán

Shiin.png Shiin klán

Ninja
Foglalkozás

Bandita

Családja
Chakra

Jutsui

Chakra fokozó zene
Kiengyenlítő hang
Memória blokkoló technika

Eszközök

Okarina

Küldetések
S-rangú
A-rangú
B-rangú
C-rangú
D-rangú

Menma egy filler szereplő a Hang földjéről és egy bandita a Shiin klánból. Uzumaki Naruto nevezte el így ideiglenesen. Igazi nevét nem tudni.

HáttérSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

MegjelenésSzerkesztés

Első részSzerkesztés

MenmaSzerkesztés

Shiin az embereivel megtámadott egy falut a bányájáért, de a falusiak ellenálltak és Menma megakart szökni ezért a társa ellen fordult és inkább segített egy kislánynak és még az életét is megmentette, de aztán lezuhant a hegyről. Másnaptól kezdve eljátszotta hogy amnéziás miután a Memória blokkoló technika nem vált be. Összebarátkozott Uzumaki Narutoval aki a Menma nevet adta neki és együtt segítettek az embereknek. Menmának alkalma volt visszatérni a faluba amit tegnap este támadtak meg mikor Shiin megtámadott egy Konohagakurei shinobit. Mikor abba a faluba értek, a falusiakkal együtt falat építettek a falu köré de kiderült hogy Menma bandita amiért a falusiak gyűlölni kezdték. Amikor Shiin megtámadta a falut az embereivel, Menma magával együtt felrobbantotta a falu bányájában lévő papírbombákat, megmentve ezzel a falut az áradástól amit Shiin akart csinálni.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki