FANDOM

Makyou Hyoushou.jpg

Ez az egyik legerősebb jutsu, amit Haku bemutatott, és ő az egyetlen ninja aki, tudja, hogy kell ezt véghezvinni. Ez azért van, mert ez Haku vérvonal képességének egyike. Ez a jutsu 90%-os halálozási mutatóval rendelkezik, aki beleesett a csapdájába igen kis eséllyel menekülhet csak meg. Ez Haku aduásza, mivel sok energiát emészt fel.

Először is chakrát gyűjt, közben kézjeleket mutogat egy kézzel. Ezután a kezét egy érdekes pozícióba helyezi, majd az összes gyűjtött chakrából jégtükröket hozz létre az ellenség körül, ami elzárja az összes lehetséges menekülési útvonalat. Ezután belemegy az egyik tükörbe, ez az ellenség vége, innentől már nincs visszaút. Ekkor következik az igazi harc, Haku kivetíti magát az összes tükörre, majd tűket kezd dobálni tucatjával.

Aki belekerült a jutsuba nem egy könnyedén ütheti meg Hakut, mivel mindegyik tükörre (egy kivételével) csak a saját képes van kivetítve. Mivel Haku igen gyors bármikor változtathatja a helyét is, így még nehezebben lehet észrevenni. A Sharingan képes átlátni ezen a ”trükkön”, de nem olyan könnyen, mint más technikán. A tükröket egyéb iránt nehéz összetörni, ez is szolgáltatja a 90%-os halálozási mutatót.

Haku használja először a 24. fejezetben. Más nem használja, hiszen ez Haku vérvonal képessége.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki