FANDOM

Kurotsuchi

Kurotsuchi

Kurotsuchi黒ツチKurocucsi

Szinkronhangok

Japán

Takeda Hana (武田華)

Angol

Laura Bailey

Személyes
Nem

Nő Nő

Életkor

18

Magasság

163.6 cm

Súly

47.5 kg

Vércsoport

O

Klán

20px Kamizuru klán

Partner

Akatsuchi

Ninja
Rang

Jonin

Azonosító

IW-09011

Családja

Ōnoki (nagyapa)
Kitsuchi (apa)
Ishikawa (nagy-nagybácsi)

Chakra

Föld Föld stílus
Tűz Tűz stílus
Víz Víz stílus
Láva Láva stílus

Kurotsuchi (黒ツチ, Kurocucsi) egy kunoichi Iwagakureból (Kőrejtek), Kitsuchi lánya és Ōnoki unokája.

Háttere Szerkesztés

Young Kurotsuchi

Kurotsuchi gyerekként.

Az animében, a fiatal Kurotsuchi szemtanúja volt Deidara szökésének Iwagakuréből, röviddel azután, hogy felrobbantotta a környező épületeket. Abban az időben Deidara, már az Akatsuki részévé vált.

Személyisége Szerkesztés

Kurotsuchi általában nyugodt és könnyed. Erős hűséget mutat faluja iránt, ezért jobban érdekelt volt abban, hogy megölje a Nyolc-Farkú és Kilenc-Farkú jinchuurikijét, mint hogy valójában megvédje őket. Úgy gondolta, hogy ez lenne a legjobb terv, így Iwa erősebb lesz, mint Konoha és Kumo.

Hasonlóan, mint nagyapja Ōnoki, ő is nagyon vakmerő. Gyakran gúnyosan célozgat arra, hogy valaki fiatalabb kellene a Tsuchikage helyére, mert Ōnoki hátfájásban szenved. Szintén éretlen oldalát mutatja, mikor megdorgálja Akatsuchit gyerekes izgatottsága miatt, miközben a Teknős Sziget felé repülnek, noha titokban ő is izgatottan kutat.

Kurotsuchi a végsőkig megbízik képességeiben, ezt láthatjuk akképpen, ahogyan harcol és elfogja Kabutot. Ez némi önteltséget jellemez a képességeiből adódóan, amit látszólag nagyapjától örökölhetett.

Megjelenése Szerkesztés

Kurotsuchi2

Kurotsuchinak rövid fekete haja és pupilla nélküli rózsaszín szeme (az animében feketének ábrázolják) van és kiemelt szempillája felfelé futó kanyarral. Általános Iwa ninja ruházatot visel, ami áll egy piros egyenruhából, aminek a jobb ujja hiányzik és egy hajtáska van a jobb lába felett, egy barna iwagakurei légvédelmi dzsekiből, halászhálós harisnyanadrágból és egy szgoknyából. ezenfelül szokásos shinobi szandált visel és egy pár kesztyűt.

Második rész Szerkesztés

Képességei Szerkesztés

Érdekességek Ő lesz a 4. Tsusikage. Kankuro lesz a férje és egy kislányuk is születni fog kit Yuminak neveznek majd el. Yumi külsőleg az édesanyjára ütött a harcstílusa viszont jobban az apjáé, a belsőjét viszont mindkét szülőjétől örökölte. Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki