FANDOM

Shisui Mangekyo.jpg

Kotoamatsukami a Végső genjutsu amitt Shisui Uchiha Mangekyo Sharinganja csinál. A technika önmagában lehetővé teszi azt hogy a felhasználó ellenfele ellen a tekinthető legmagasabb genjutsut hasznalja , ezzel az áldozat nem is tutdja hogy manipulálják. Képesség elég erős ahhoz, hogy még meg tagadja Kabuto Yakushi ellenőrzése alatt álo újjáéledt Itachi Uchihat. Itachi szerint , ha a szemet átültetetik egy másik személyne, és a technikát használják, akkor szükséges mintegy évtizeddel azelőtt hogy fel lehet használni újra, de ezt a várási időt drasztikusan lehett csökkenteni Hashirama Senju sejtjeinek köszönhetoen , mint ahogy látuk Danzō Shimura-nal. [2].

Danzō hozzá jutot ehhez genjutsuhuz mert később beültető Shisui Sharinganját a saját jobb szeme helyett és csodálkozva Shisui még életben volt. Azonban annak ellenére, Danzō Hashirama sejtekel rendelkezik azt állította, hogy még mindig nem használja a képességét sokszor csak naponta 1 -szer. [3]

Shisui rabízta megmaradt Sharinganjat Itachira, aki beleültette a egyik varjújának szemébe. Ezt a varjút később erőszakkal Naruto Uzumaki tárolt és manipulálta a varjút oly módon, hogy csak akkor jelenjen meg, ha szembeszáll Itachi Mangekyō sharinganja ellen.Amikor aktiválodik, a genjutsu, hogy megvédje Konohat, bárki elen.Itachinak az volt a célja hogy ezt Sasuke ellen használhasa, ha a falu ellen fordulna. Ehelyett Magán kellett használnija a negyedik Shinobi világháborúban.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki