Fandom

Narutohun Wiki

Hoshigaki Kisame

Kisame szócikkből átirányítva

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Hoshigaki Kisame

Hoshigaki Kisame}}

Kisame Hoshigaki干柿鬼鮫Hoshigaki Kiszame

Szinkronhangok

Japán

Tomoyuki Dan (檀 臣幸)

Angol

Michael McConnohie (80. rész)
Kirk Thornton (81. rész-)

Személyes
Születésnap

március 18.

Nem

Férfi.png Férfi

Életkor

1. rész: 29
2. rész: 32

Magasság

2. rész: 195 cm

Súly

2. rész:83,1 kg

Státusz

Elhunyt

Vércsoport

AB

Besorolás

S-rangú
Szökött ninja

Csapat

Titkos Alakulat
A Köd Hét Kardforgatója

Partner

Uchiha Itachi

Ninja
Akadémiát végezte

10 évesen

Chakra

Víz.png Víz stílus
Föld.png Föld stílus

Jutsui

Víz klón technika
Víz börtön Jutsu
Idéző Jutsu(Cápa)

Eszközök

Samehada

Küldetések[1]
S-rangú 29
A-rangú 78
B-rangú 154
C-rangú 68
D-rangú 3

Hoshigaki Kisame (干柿鬼鮫, Hosigaki Kiszame) egy S-rangú Szökött ninja Kirigakure (Rejtett Köd Falu)-ból és a Köd Hét Kardforgatójának egyike. Az Akatsuki tagja, ahol Uchiha Itachi partnere. Titokban a maszkos embere a szervezeten belül.

Személyisége Szerkesztés

Kisame egy igen határozott és eltökélt tagja az Akatsukinak. Tiszteli a társát, Uchiha Itachit.

Megjelenése Szerkesztés

Kisame egy kékesszürke bőrszínű, sötétkék hajú shinobi. Az arca mindkét oldalán 3-3 kopoltyúra emlékeztető tetoválás van, kicsi, kerek szemei, éles fogai és hórihorgas orra van. Kisame minden tekintetben egy cápára hasonlít.

A szokásos akatsukis köpenyt viseli, melyet egy bőr övvel egészít ki, melyen a Samehadát tartja.

Háttere Szerkesztés

Nagyon szegény családban élt.

Első rész Szerkesztés

Feltűnése Szerkesztés

Először Konoha ostroma után tűnik fel egy rövidebb ideig.

Küldetése Szerkesztés

Az Akatsuki őt és Itachit Konohagakurébe küldi, hogy rabolják el a Kilencfarkú jinchuurikijét Uzumaki Narutót. Előtte azonban megküzdenek Kakashival, Gaial, Kurenaival és Asumával. A csata eredményeképpen Kakashi több hétre kórházba kerül.

Ezután a kitérő után visszatérnek eredeti feladatukhoz, Naruto elfogásához. Egy nő segítségével elcsalják Jiraiyát, majd megtalálják Narutót. Kisame javasolja, hogy vágják le Naruto végtagjait, ekkor ront be Uchiha Sasuke aki rárohan a bátyjára egy Chidorival. Itachi hárítja a támadást és a Mangekoyo Sharinganjával elkezdi Sasukét kínozni.

Naruto megidézi a Kilencfarkú chakráját, de Kisame elszívja tőle azt, és megpróbál lesújtani a Samehadaval, de a megérkező Jiraiya megmenti őt egy béka segítségével.

Ekkor Itachi és Kisame jobbnak látták elmenekülni.

Szerkesztés

Második rész Szerkesztés

Feltűnése Szerkesztés

Mint az Akatsuki tagok nagy részének, neki is a Shippuudenben jut nagyobb szerep.

Küldetései Szerkesztés

Miután az Akatsuki elrabolta az Egyfarkú Jinchuurikijét Gaarát, Kisame és Itachi feladata volt hátráltatni a segítségére siető Gai és Kakashi csapatokat. Kisame Gai-val küzdött meg,aki a harc során nem ismerte fel,pedig három éve harcolt vele Konohában.

Később az ő és Itachi feladata volt elkapni a Négyfarkú Óriásmajom, Son Goku jinchuurikijét Roushit. Ezt a feladatot teljes egészében ő végezte el.

Később a Vas országába küldte az Akatsuki, ahol találkozott a Hachibi jinchuurikijével Killer Bee-vel, akivel megküzdött. A harc végén a Raikage és Bee látszólag végeztek vele, valójában egy Henge no Jutsut használó Fehér Zetsut fejeztek le.Kisame elbújt a Samehadaban ezáltal tökéletesen elrejtve magát.

Innentől fogva a feladata a kémkedés volt, elsősorban Naruto és Killer Bee pontos helyének megtalálása.Ezt a feladatát sikeresen elvégezte eközben halt meg.

Halála Szerkesztés

Amikor Naruto bijuu chakra alakot vett fel, megérezte Kisame jelenlétét a Samehadán belül is.Ekkor Kisame meg akart szökni, és el akarta juttatni a megszerzett információkat az Akatsukinak, de Maito Gai ebben megakadályozta. Elfogása után genjutsu segítségével akarták rávenni, hogy minden információt elmondjon a Maszkosról, de Kisame elharapta a saját nyelvét, ezzel felébredt. Egy rövid harcot követően megidézett maga köré egy vízbörtönt, majd a cápái segítségével öngyilkosságot követett el.

Ezek után Kakahi felbontotta az információs tekercset,de Kisame egy Vízbörtön jutsut pecsételt belé, ami lefogott mindenkit, míg egy megidézett cápa elmenekült az információkkal,amit egyenesen az Akatsukinak szállított el.

Képességei Szerkesztés

Főleg vízelemű jutsuk

Idézés: cápák

Samehada használata (tökéletesítve)

Érdekességek Szerkesztés

  • Kisame a haláláig birtokolta A köd hét kardforgatójának az egyik kardját, a Samehadát. A kard eredeti állapotában be van fáslizva. A Samehada valójában egy éles, cápapikkelyekre emlékeztető szörny, melynek saját személyisége van, és képes elszívni mások chakráját. Kisame képesvolt eggyé válni a kardjával, illetve elbújni is benne.
  • Kisame halála után a Samehada Killer Bee birtokába került.
  • Egyik beceneve a Farkatlan Démon, mivel erőben és kegyetlenségben hasonló szinten áll, mint a biijuk.
  • Kisame nagyon tiszteli a társát Itachit.Ennek az oka talán az,hogy Kisame is megölte a társait, igaz ezt Rejtett Köd Falu miatt tette. Parancsba kapta ugyanis, hogyha netán csapdába esnének, akkor az ő dolga lesz megölni a csapatából azokat a személyeket, akik tudják a falu titkos kódjait. Az eset után Kisame megölte Samehada eredeti tulaját. Az esetet Madara végignézte, Kisame ekkor jött rá, hogy a negyedik Mizukagét valóban manipulálták. Az Akatsukihoz valószínűleg a Madarával való találkozás után csatlakozott.

Források Szerkesztés

  1. Második adatkönyv
Nem tud úszni, sem pedig víz nélkül élni.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki