FANDOM

1. változat Szerkesztés

Bscap0019.jpg

Killer Bee szabadon és gyorsan képes a vörös démon köpeny testet fölvenni. Az aktiválást követően a szemfogak és a körmök megnőnek.A köpeny körül veszi az egész testet és szarvakat növeszt. Ebben a formában az ereje hatalmas,Killer Bee képes akár lefejezni egy személyt egyetlen fejretámadasal, képes a tejes mellkast tönkretenni, hatalmas károkat okozva.

2. változat Szerkesztés

830px-HachibiV2.jpg

Ehhez a formához Bee-nek a Nyolc-farkú engedélyét kell kérnie, hogy felhasználhassa az összes chakráját. A 2. változat bestia emberi formában a nyolcfarkú teljes erejével rendelkezik. A 2. változat chakra köpenye sokkal sötétebb, mint 1. változaté. Lába patává alakul, és a fején a szarvak megnőnek és jobban hasonlít a nyolcfarkúra. Ebben a formában Bee izmosabb lesz és létre tud hozni egy chakra-csontvázat, egy nagy bika koponyát, hogy növelje támadásainak erejét.

Teljes Beastia forma Szerkesztés

830px-KIller Bee Full Transformartion.jpg

A Sasuke és csapata elleni harc közben, Killer Beenek sikerült Sasukét megsebesítenie eléggé, hogy átváltozzon a nyolcfarkúvá teljes alakjában. Ebben a formában, felveszi a nyolcfarkú formáját és egy hatalmas ökörszerű lény lesz nyolc polipkarral, négy szarvval a fején, melyek közül az egyik törött. A korábbi formákkal ellentétben, itt úgy tűnik, hogy teljes mértékben tudja uralni ezt a formát. Ebben a formában, létre tud hozni a szörnylabdát a szája előtt.

180px-Transforming Killer Bee.jpg
Ebben a formában ő roppant erős, mivel sokáig bírta az Amaterasut, mert az egyik csápjával helyettesítő technikát használt. Rendkívül gyors ebben a formában, képes volt blokkolni Amaterasut és a rendkívül gyorsan támad az öklével és a csápjaival.

Killer Bee át tudja alakítani teste részeit a nyolcfarkú részeivé. Hasonlóképpen, miután teljes mértékben átalakult, Killer Bee megnyilvánulhat saját emberi formájában nyolcfarkú részeiben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki