FANDOM

Kazekage Statue.jpg

A Kazekage Sunagakure vezetője. Nevének jelentése: szélárnyék. Félnek tőluk, de tisztelik őket és ők a felelősek Sunagakure erőssé és híressé tevéséért, a kicsiségétől elnézve. Az, hogy felelős ilyen erős és nagy ninják felneveléséért ,annak nagy ára van, amit már az eddigi Kazekagek megfizettek (kivéve a mostanit) úgy hogy meg lettek gyilkolva fejvadászoktól. Ezért a Kazekagék néha átkozottnak vannak ítelve. Szobrok vannak emelve az összes eddigi Kazekagekról a kancellar teremben külön a Kage épülettől.

Kazekagék listája Szerkesztés

First Kazekage.jpg

Első Kazekage

Az első Kazekage (Shodai Kazekage; Első Szélárnyék) volt Sunagakure megtalálója, és ő gyűjtötte maga köré a ninjákat a nagy erejével és maszkot viselt.

180px-2ndwindshadow.png

Második Kazekage

A második Kazekage (Nidaime Kazekage; Második Szélárnyék) volt az első felfedezettje, és ő kutatta először a jinchurikikat, hogy a falu erejét nagyobbítsa.

Sandaime Kazekage Statue.png

Harmadik Kazekage

A harmadik Kazekage (Sandaime Kazekage, Harmadik Szélárnyék) volt állítólag a legerősebb Kazekage, a falu lakói szerint. Egyedi technikája a Vas homok volt de képes volt irányítani a homokot és az Arany port is.

Yondaime Kazekage.jpg

Negyedik Kazekge

A negyedik Kazekage (Yondaime Kazekage; Negyedik Szélárnyék) volt az ezelőtti vezetője Sunagakurénak. Az ötödik Kazekage, Gaara apja.

Kazekage Gaara 1.jpg

Ötödik Kazekage

Gaara egy fő szereplője ennek az animénak. Eredetileg negatív szereplőként lett bemutatva. Ő a jinchuriki-ja az Egyfarkú Nyestkutyadémonnak, és ezért azt a nevet kapta, hogy "Gaara a homok vízesése". A történet második részében ő lett az Ötodik Kazekage (Gondaime Kazekage; Ötödik Szélárnyék) Sunagakuréban. A negyedik Kazekage fia.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki