FANDOM

Karura.png

Karura (加流羅, Kárurá) egy volt Sunagakurei civil, a Negyedik Kazekage felesége, Temari, Kankurō és Gaara édesanyja, Yashamaru nővére.

Története Szerkesztés

Gaara szuletese.png

Karura ígéretet tesz fiának

Karura jóváhagyása ellenére férje belepecsételte a meg sem született Gaarába az egy-farkút. Ez okozta Gaara koraszülöttségét, s amely Karura életének is végett vetett. Az orvosok nem tudták megmenteni az életét, a szívverése rohamosan csökkent, ám a vég előtt még látni akarta újszülött gyermekét. Karura látván fiát ígéretet tett afelől, hogy mindig megfogja őt védeni, s ezután elhunyt.
Karura.jpg

Karura és Gaara

Személyiség Szerkesztés

Karura kedves és gondoskodó nő volt, családja és gyermekei sokat jelentettek neki.

Megjelenés Szerkesztés

Karuranák vállig erő, homok barna haja volt, mely körberajzolta mosolygós arcát, kékes-lila szemekkel. Egyszerű lila ruhát viselt sárga sállal. 
Karura outfit color by sunakisabakuno-d7nqil1.png

Hagyaték Szerkesztés

Karura igerete.png

Gaara homokja Karurát megformálva

Eredetileg, hogy teszteljék Gaara lelki tűrőképességét, Yashamaru azt hazudta neki, hogy Karura nem szerette őt, s hogy utolsó szavaiban a falusiak ellen azt kívánta, Gaara váljon egy hidegvérű gyilkossá, aki csak önmagát szereti. Emiatt Gaarának egy igen rendhagyó véleménye maradt a szeretetről. Viszont, a Negyedik Shinobi Háború során, Gaara megtudta apjától az igazságot. Karura akarata, hogy mindenáron megvédi fiát, nem az egy-farkúhoz volt köthető, hanem Gaara erejében, amely a homokot uralta.
20140604062438!Gaara's Dream.png

Gaara álma.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki