FANDOM

Kankurō

Kankurō}}

KankurōカンクロウKankuró

Szinkronhangok

Japán

Kase Yasuyuki (加瀬 康之)

Angol

Michael Lindsay

Magyar

Előd Botond

Személyes
Születésnap

május 7.

Nem

Férfi.png Férfi

Faj

ember

Életkor

1. rész: 14-15
2. rész: 17-19

Magasság

1. rész: 165-167 cm
2. rész: 175 cm

Súly

1. rész: 60-61,2 kg
2. rész: 61,2 kg

Vércsoport

B

Besorolás

Kazekage testőr

Csapat

Homok testvérek

Ninja
Rang

1

Foglalkozás

ninja

Azonosító

54-002

Akadémiát végezte

12 évesen

Chuuninná vált

16 évesen

Családja

Negyedik Kazekage (apa)
Karura (anya)
Temari (nővér)
Gaara (testvér)
Yashamaru (nagybácsi)

Chakra

Jutsui

Akahigi: Kiki Sankaku
Kurohigi: Kiki Ippatsu
Kurohigi: Kiki Nihatsu
Kurohigi: Kiki Sanpatsu
Kurohigi: Sanshouo
Dokuliri Jigoku: Baribari Hyaku Renpatsu
Báb technika
Csakra madzag
Mehanikus fény pajzs

Eszközök

Varjú
Fekete hangya
Szalamandra
Skorpió
Méreg
Lángszóró
Második Fekete hangya

Küldetések[1]
S-rangú 1
A-rangú 1
B-rangú 1
C-rangú 9
D-rangú ?

Kankuro egy jounin szintű homokrejteki shinobi, és egyike a három Homok Testvérnek.

Megjelenése  Szerkesztés

120px-KankuroohneGB.png.png

Csuklya nélkűl

Az I. részben Kankuro egy fekete, bő ruhát visel, vörös és sárga körrel a közepén. Kapucnit is visel, ami teljesen eltakarja a haját, macskaszerű fülei vannak és rajta van a fejpánt. Ez és a későbbi ruhái a hagyományos bunraku bábjátékos öltözetén alapul; a bunraku bábjátékosok általában fekete ruhát és csuklyát hordanak, hogy ne zavarják a bábozást. Kesztyűt is visel, és a bábjait a hátán hordja. Amikor először megjelent, Kankuro-nak háromszög alakú arcfestéke volt, majd a Sasuke visszahozása fejezetben a II. részig egy kereszt-szerű arcfestése volt.

Kisfiúként Szerkesztés

120px-Kankuro2.jpg.jpeg

Gyermekként

Kankuro kiskoráról nem sokat lehet tudni. Mindazonáltal félt Gaaratól, aki rettegésben tartotta őt. Azt is lehet tudni, hogy kis korában egy bambusz kígyóval ijeztgette a falubelieket.

Idősebb korában Szerkesztés

Kankuro Shippuudenben új ruhát ölt és egy helyett három bábja lesz: Varjú, Fekete Hangya és Szalamandra, és már tényleg testvéreként fogja szeretni Gaarát.

A Homok csapatban Szerkesztés

Kankuro a homok csapat második legerősebb tagja. Előszőr félt Gaaratól és Temari iránt sem érzet semit de az idő múlásával nagyon jó csapattá váltak. Később tanári állást is vállaltak a Homok falusi ninja akadémián. Majd Shippuudenben mikor Gaarat elrabolták a saját életét is kockáztatta hogy megmentse.

1. rész Szerkesztés

A chuunin vizsga Szerkesztés

120px-KankuroGB1.png.png

A Chunin vizsga alat

Kankuro a Chunin vizsgán az első fordulón úgy ment át hogy az egyik bábját még pedig a Varjút beöltöztette vizsga biztosnak és így amikor kiment a wc-re könnyen össze szedte a megfelelő információt. A második fordulóban Gaara segítségével rekord idő alatt átmentek,amit még azóta sem döntött meg senki. Az eldöntőben Misumi Tsurugival került össze: Misumi rögtön a nyaka köré tekerte a testét és megfenyegette hogy eltöri a nyakát ha nem adja fel de Kankuro megtagadta a lehetőséget így Misumi látszólag eltörte a nyakát ez Kankuro egyik trükkje(amit már említettem). Varjú volt bemaszkírozva. Mire Misumi rájött addigra már Varjú körbe tekerte Miszumit és addig szorította amíg Hayate le nem zárta a versenyt.A harmadik fordulóban Shino-val kelet volna versenyeznie de fel kelett adnia, mert verseny előtt speciálisan szerelte fel a varjat és nem akarta hogy lelepleződjön.

Konoha inváziója Szerkesztés

Kankuro feladata az volt hogy vigye vissza Gaarát Homokrejtekbe. De mikor Sasuke legyőzte Temarit és utolérte Kankurót, Temari tovább ment Gaarával míg Kankuro ki akart állni Sasuke ellen, azonban megjelent Shino és küzdelmet követelt Kankurotól. A meccs elég hosszú volt, de lényegében Kankuro megmérgezte Shinot, de Shino utána kiütötte Kankurot így tulajdonképpen döntetlen volt.

Sasuke visszahozása Szerkesztés

120px-KankuroGB2.png.png

Sasuke visszahozása alatt

Kankuro azt kapta küldetésnek hogy segítsen a Konohaiaknak. Pont az utolsó pillanatban ért oda hogy megmentse Kibát amint ezt megtette elkezdte a harcát Sakonnal és Ukonnal. Végül is Kankuro nyert ( mint mindig) úgy hogy végre hajtotta az első új technikáját a Kurohigi: Kiki Ippatsu.

2. rész Szerkesztés

Kazekage megmentése Szerkesztés

120px-Kankuro1.png.png

A Kazekage megmentése

Itt már Kankuronak más a ruhája és az arcfestése. Kankuro a homok faluban tevékenykedett mikor Gaarat elrabolták. Kankuro Baki tanácsa ellenére is Gaara után ment ám Sasorival találta szemben magát aki egy addig gyógyíthatatlan méreggel megfertőzte. Szerencsére megtalálták és Sakura meggyógyította. A felépülése után újra elindult a Gaarat megmenteni de mire odaértek a 7-csapat elintézet mindent. Kankuro megköszönte Narutonak a segítséget és viszament a faluba.

Az öt Kage csúcstalálkozója Szerkesztés

Kankuro és a testvére viszonylag korán érkeztek a találkozóra ahol már teljesen új külsővel jelentek meg. Később a találkozón Gaara mögött hallgaták a találkozót. Viszont mikor a Raikage széttörte az asztalt minden testőr támadásba lendül. Itt lehetett előszőr látni a Skórpiót. Későbbiekben Darui kérésere egyszerre támadtak ahol megmutatta az új technikáját a Akahigi: Kiki Sankakut. Látszólag a támadás sikertelen volt Sasuke Susanooja miatt. (Érdemes kiemelni hogy Kankuro ismeri a Susanoot.) A Susanoo ledöntötte az oszlopokat de Gaara megmentette őket. Késöbb már csak Madaránál lehetett látni őket ahol elmagyarázták nekik a Hold Szem Tervet.

Shinobi Háború Szerkesztés

Kankuro a Meglepetés támadók osztályának a kapitányának lett beosztva.

Szinte azonnal megkezdték a támadást
120px-KankuroGB4.png.png

A Háború alat

és rögtön a másik Csabta osztály

ellen kerültek harcba.(Deidara,Sasori,Chiuki,Shin) Rövidre fogva ,a harcot megnyerték mivel Deidarat elkapták,Shint és Sasorit felszabadították,(Chiuki elmenekült.) Sasori Kankurora bízta a "anya" "apa" bábokat,és azt mondta,hogy adja majd tovább a következő nemzedéknek. Kankuro erre csak annyit mondott,hogy nem kell aggódnia.

A csapat késöbb a Haku,Zabuza,Pakura,Gari párosítást vették kezelésbe ,de csúnyán leégtek. Szerencsére a Harmadik Osztag megmentette őket.

Fegyverei Szerkesztés

Kankuro báb mozgató ninja igy fegyvertárát főkép bábok alkotják:

Technikák Szerkesztés

Itt is főleg báb technikák vannak.

Apróságok Szerkesztés

  • Kankuro hobbija a bábgyűjtés és azok fejlesztése.
  • Kankuro kedvenc étele a Hamburger, míg utálja a spenótot.
  • Kankuro eddig 43 küldetésben vett részt: 0 D, 9 C, 10 B, 23 A és 1 S-rangún.
  • Néha lehet hallani hogy a bábokkal beszélget.
  • Kankuro arcfestése a Bunraku bábszínházra utal, ahol a lila, a nemesség jele.
  • Kankuro a ötödik legnépszerűb karakter szavazáson a 30. lett, míg a Hatodikon 19. helyet érte el. A legutóbbin már a 13.helyezést kapta.

Források Szerkesztés

  1. Második adatkönyv

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki