FANDOM

Bscap0028.jpg

A Kétfarkú Macska Szörnyeteg (ニ尾,Nibi vagy 又旅, Matabi) Nii Yugito kumogakurei (Felhőrejtek) ninjába van zárva, akit Hidan és Kakuzu elkapott és utána az Akatsuki kiszívta belőle. Később Yakushi Kabuto feltámasztotta a Tisztátlan világ feltámasztás technikával Nii Yugitot és újra belezárták Matatabit

Háttér Szerkesztés

662px-Nibi's Image.png

 A ninja történelem elején, évszázaddal a ninjafalvak alapitsa elött, létezett egy fa, melyet az emberek istenként tiszteltek, ez volt az Istenfa. Hogy végetérjen a fölösleges mészárlásokkal járó háború, egy hercegnő, Kaguya evett a fa tiltott gyümölcséből. A gyümölcsnek köszönhetően Kaguya képeslett használni a chakrát és egyedűl végetvetett a harcoknak. Ezekután Kaguya rémuralma kezdődött. Kagulyának két fia született, Hamura és Hagoromo akik születésük óta birtokában voltak a chakrának. Az Istenfa, hogy visszavegye a chakrát szörnyeteggé változott, ő lett a Tízfarkú, de Hamura és Hagoromo legyőzték a szörnyet, és Hagoromo lett annak a jinchurikije. A két testvér, hogy véget vessen a rémuralomnak, lepecsételték a saját anyjukat. Hagoromo idős korában a bennelévő Tízfarkú chakráját kilenc részre osztotta, ezzel létrehozva a bijuukat, a tízfarkú üres burkát pedig egy Chibaku tensei nevű jutsu hatására az űrbe helyezte. Ebből lett később a Hold.

A Kétfarkú Macska Szörnyeteg Nii Yugito Kumogakure ninjájába lett zárva és egy nagyon nehéz és utálatos egyzésen ment kersztül hogy megtanulja irányítani a kétfarkú erejét. Az igazság vízesése határjánál egy barlangba ahol a jinchūriki-k megtanulják irányítani a bestia erejüket,a falon van egy nagy rajz a Kétfarkú es a Nyolcfarkúról ami azt jelzi hogy régota a villám földjén van a 2 bestia.

Megjelenés Szerkesztés

A Kétfarkú egy macska szörny ami teljesen be van fedve kék tűzzel,és a jobb szeme sárga es a bal szeme zöld.

Képességek Szerkesztés

Yugito Nii Jinchūriki formái

180px-Two-Tail Fire Blast.jpg

Nem sokat tudunk a kétfarkú erejéről.Rugalmas izmai vannak ami gyorsasagot és mozgékonyságot ad neki.Képes egy nagy tűzgolyót csinálni ami elég erős hogy elpusztítsa a csatornát és a feletti nagy épületet.

Part II Szerkesztés

Hidan es Kakuzu fejezetSzerkesztés

Hamar a bevezetés után Yugito átváltozott teljesen a kétfarkú macskával és egy rövid harc után Hidan legyőzte és az Akatsuki kiszívta belőle .

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki