FANDOM

Bscap0028

A Kétfarkú Macska Szörnyeteg (ニ尾,Nibi vagy 又旅, Matabi) Hyuga Neji ninjába van belezárva, mert amikor az Akatsuki kiszívta Nii Yugitoból, Karura bele akarta pecsételni Kimimaroba, Neji közbelépett, beleszállt. Viszont Neji halálakor, belepecsételődött unokatestvérébe, Hanabiba.

Háttér Szerkesztés

662px-Nibi's Image

 A ninja történelem elején, évszázaddal a ninjafalvak alapitsa elött, létezett egy fa, melyet az emberek istenként tiszteltek, ez volt az Istenfa. Hogy végetérjen a fölösleges mészárlásokkal járó háború, egy hercegnő, Kaguya evett a fa tiltott gyümölcséből. A gyümölcsnek köszönhetően Kaguya képeslett használni a chakrát és egyedűl végetvetett a harcoknak. Ezekután Kaguya rémuralma kezdődött. Kagulyának két fia született, Hamura és Hagoromo akik születésük óta birtokában voltak a chakrának. Az Istenfa, hogy visszavegye a chakrát szörnyeteggé változott, ő lett a Tízfarkú, de Hamura és Hagoromo legyőzték a szörnyet, és Hagoromo lett annak a jinchurikije. A két testvér, hogy véget vessen a rémuralomnak, lepecsételték a saját anyjukat. Hagoromo idős korában a bennelévő Tízfarkú chakráját kilenc részre osztotta, ezzel létrehozva a bijuukat, a tízfarkú üres burkát pedig egy Chibaku tensei nevű jutsu hatására az űrbe helyezte. Ebből lett később a Hold.

A Kétfarkú Macska Szörnyeteg Hyuga Neji Konohagakurei ninjájába lett zárva és egy nagyon nehéz és utálatos egyzésen ment kersztül hogy megtanulja irányítani a kétfarkú erejét. Az igazság vízesése határjánál egy barlangba ahol a jinchūriki-k megtanulják irányítani a bestia erejüket,a falon van egy nagy rajz a Kétfarkú es a Nyolcfarkúról ami azt jelzi hogy régota a villám földjén van a 2 bestia.

Megjelenés Szerkesztés

A Kétfarkú egy macska szörny ami teljesen be van fedve kék tűzzel,és a jobb szeme sárga es a bal szeme zöld. A kétfarkú macska már régóta bent van a japán mitológiában.

Képességek Szerkesztés

Yugito Nii Jinchūriki formái

180px-Two-Tail Fire Blast

Nem sokat tudunk a kétfarkú erejéről.Rugalmas izmai vannak ami gyorsasagot és mozgékonyságot ad neki.Képes egy nagy tűzgolyót csinálni ami elég erős hogy elpusztítsa a csatornát és a feletti nagy épületet.

Part II Szerkesztés

Hidan es Kakuzu fejezetSzerkesztés

Hamar a bevezetés után Yugito átváltozott teljesen a kétfarkú macskával és egy rövid harc után Hidan legyőzte és az Akatsuki kiszívta belőle .