FANDOM

Hyūga Neji

Neji

Hyūga Neji日向ネジHjúga Nedzsi

Szinkronhangok

Japán

Tōchika Kōichi (遠近 孝一)

Angol

Steve Staley

Magyar

Sörös Miklós

Személyes
Születésnap

július 3.

Nem

Férfi Férfi

Életkor

Elhunyt (17)

Magasság

1. rész: 159,2 cm-160,1 cm
2. rész: 172,1 cm

Súly

1. rész: 45,8 kg-46,8 kg

Vércsoport

0

Csapat

Gai csapat

Klán

Hyuga Hyuga klán

Ninja
Rang

1. rész: Genin
2. rész: Jounin

Azonosító

012587

Akadémiát végezte

12 évesen

Chuuninná vált

15 évesen

Családja

Hiashi és Hizashi apja (nagyapa)
Hyūga Hizashi (apa)
[[Hyuuga Hinata

Hyuuga Hanabi]] (unokahúg)
Hyuuga Hiashi (nagybácsi)

Chakra

Jutsui
Eszközök
Mvfkmb
Images kdjgidg

Hyūga Neji (Hjúga Nedzsi) a sorozat fontos szereplője. Egy jounin szintű shinobi Konohából, a Hyuuga klánból és a Guy csapat tagja.

Személyiség Szerkesztés

Ő az elején egy nagyon rideg, goromba embernek tűnik, aki megszállás szerűen kergeti a sorsát. De a chunin vizsgán a Hinatával vívott harca után megváltozik, mert Naruto felnyitotta a szemét. Ezek után kissé kedvesebbé válik, és már nem érdekli annyira a sorsa. Illetve próbálja megvédeni a barátait, a faluját, s a legjobban Hinatát.

Megjelenés Szerkesztés

Hyuuga Jel

Hyuga jel, amit az Alsó ház tagjai viselnek

Hosszú barna haja, és szürke szemei vannak, amik önbizalmat sugallnak. A fejpántját a homlokán viseli, annak érdekében, hogy eltakarja az ott elhelyezkedő Juinjutsu jelt. Bézs színű felsőt, és sötét szürke rövid nadrágot visel. A jobb keze, és a jobb lába be van fáslizva. A ninjaszandál amit hord kék színű. 
Neji a Naruto Shippuudenben
A shippuudenben viszont kicsit megváltozik az öltözete. Fehér lesz a felsője, és a nadrágja, amin egy sötét szürke övet hord, amiből a térdeiig érő ruhadarab lóg. A ninjaszandálja nem sokban tér el attól amit 13 évesen hordott, mindössze abban, hogy fekete, esetleg szürke színűre cserélte. A haja színe és hossza természetesen nem válozott, de a formája viszont egy kicsit megújult. A haj zuhatagából 2-3 tincs kilóg, és az arcát súrolják. 

Háttér Szerkesztés

Baby-neji
Neji a mellék ágba született Hyuuga Hizashi fiaként. Apja ikertestvére Hyuuga Hiashi, aki a hyuuga klán jelenlegi vezetője. Amikor 4 éves volt, találkozott a fő ág örökösnőjével a 3 éves Hyuuga Hinatával. Akkor megmondták neki, hogy minden áron meg kell védenie őt. Neji pedig örömmel vállalta ezt a feladatot. Nem sokkal az első találkozásuk után megkapta a jelet amit minden mellék ági tartozó Hyuuga hord. Az apja és a nagybátyja is tisztában voltak vele, hogy a fiú egy hatalmas tehetség, de abban is hogy ő akkor is a mellék ág tagja. Abban az időben Konoha és Kumogakure szerkődést kötöttek, csakhogy ez a szerződés csak arra szolgált, hogy csökkentse a falu örségét, így Komogakure vezetője elrabolhassa Hinatát, hogy megtudja a Byakugan titkát. Ez a kísérlet nem sikerült, mert Hiashi közbe lépett és megmetette a lányát, s megölte azt az embert. Mivel hatalmas kár érte Komogakure falut, ezért Hiashi holttestét követelték kártérítésnek (persze a byakugan miatt). Azonban mivel Hizashi Hiashi ikertestvére volt, felajánlotta, hogy majd ő meghal mert a Hyuuga klán Juinjutsu-ja (ami egy mellék ági hyuuga szemét kiégeti a halála után) miatt nem fogják megtudni a byakugan titkát. Mindazonáltal Neji tévhitben élt, azt hitte, hogy az apját rákényszerítették az önfeláldozásra. Ez vezette ahhoz, hogy 9 éven keresztül gyűlölte a fő ágat, persze a chunin vizsga után ez megváltozott, mert elolvasta azt a levelet amit az apja neki írt, és leírta benne az igazat. Ezek után Neji nem utálta a fő ágat, s Hinatát az élete árán is megvédte, pedig a chunin vizsga 2. fordulójában véget akart vetni a lány életének. 
Gttt

Első rész Szerkesztés

Második rész Szerkesztés

Képességek Szerkesztés

Érdekességek Szerkesztés

Neji olyan ninjutsukat is elsajátított, melyek csak a Hyuuga klán főházának elérhetőek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki