FANDOM

Hizashi1

Hyuuga Hizashi

Hyuuga3

A Főház, élükön Hyuuga Hiashival és lányival

Hyuuga4

A Mellékház, élükön Hyuuga Hizashi fiával

Hyuuga Hizashi a Hyuuga mellékházának tagja, Hyuuga Neji apja és Hyuuga Hiashi ikeröccse.

HáttérSzerkesztés

Hyuuga Hizashi Hyuuga Hiashi ikeröccseként látta meg a napvilágot, ez a pár perces különbség is eldöntötte, hogy Hiashi a főház, Hizashi pedig a mellékház tagja lesz.

HalálaSzerkesztés

Kumogakuréből érkező, állaítólag "szövetséges" ninja megpróbálta elrabolni az akkor három éves Hyuuga Hinatát. De ekkor édesapja, Hyuuga Hiashi jött és megmentette, de ezért cserébe a homokrejtekiek a hyuuga klán fejét, Hyuuga Hiashit akartál (hogy megöljék).

Viszont nem tudták, hogy Hiashinak van egy öccse, Hizashi, ki a megszólalásig hasolít rá. Ugyan az az átkos jel még rajta volt, de a halálával eltűnt róla. Hizashi önként ment a halálba, azzal az indokkal, hogy a mellékházba születő Hyuugák sorsa meg van pecsételve; legalább most hadd döntsön a saját sorsáról.

De fia, Neji mindig is a főházat, valamint Hinata kisasszonyt okolta édesapja haláláért.

Amikor a chuunin-vizsga harmadik fordulójában végetért küzdelme után egy olyan helyre vitték, ahol meggyógyítják, Hyuuga Hiashi bejött hozzá, és átadta a tekercset, melyben édesapja, Hyuuga Hizashi leírta, hogy önként ment a halálba. Ezek alatt Hiashi bocsánatért esedezve leborult Neji előtt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki