FANDOM

Hidan

Hidan}}

飛段Hidan

Szinkronhangok

Japán

Terasoma Masaki (寺杣 昌紀)

Angol

Chris Edgerly

Személyes
Születésnap

április 2

Nem

Férfi.png Férfi

Életkor

2. rész: 22-23

Magasság

2. rész: 177,1 cm

Súly

2. rész: 56,8 kg

Vércsoport

B

Besorolás

Szökött ninja
S-rang

Partner

Kakuzu

Ninja
Családja
Chakra

Jutsui

Átok technika: Halálirányító megszállott vér

Eszközök

Tripla élű kasza
Visszahúzható lándzsa

Küldetések
S-rangú
A-rangú
B-rangú
C-rangú
D-rangú

Hidan az Akatsuki egyik tagja és Kakuzu társa. Yugakure (Melegvízben rejtőző falu) shinobija és Jashinban hisz.

Szerepe az AkatsukibanSzerkesztés

Hidan az Akatsuki halhatatlan tagja. Gyűrűjét San-t (jelentése három) bal mutatóujján hordja. Társa Kakuzu, és kölcsönösen ki nem állhatják egymást. Hidant az idegesíti, hogy Kakuzu mennyi időt szán a pénzre, és hogy minek kell nekik annyi fejvadász központba menniük. Kakuzut pedig Hidan hosszas szertartásai idegesítik. Vallása a káoszt, a halált és a fájdalmat részesíti előnyben, ezeket szeretik kiélvezni, így nagyon sok időt töltenek el vele. Kakuzu számára Hidan az ideális csapattárs, ugyanis akármennyi pénzt ajánlhatnak fel Hidanért, őt nem tudja megölni. Hidan számára viszont azért előnyös Kakuzu, mert ő bármikor vissza tudja varrni az elveszett végtagjait (,mint például a fejét). Az ő feladatuk volt elkapni a Kétfarkú macskadémont. Ennek a feladatnak a legnagyobb részét Hidan végezte el.

HarcaiSzerkesztés

Neki és Kakuzunak kellett elszállítaniuk a Kétfarkút az Akatsuki-ba. Később Chiriku-val végzett akit később egy beváltóhelyre vittek. Majd a Kilecfarkút kellett volna megszerezniük, de ekkor állította meg őket Asuma csapata. A harc során Hidan feláldozta Asumát Jashinnak. A Kakashi csapat, hogy megbosszulja Asuma halálát, megtámadta Hidant és Kakuzut. Mivel azonban Hidan halhatatlan, Nara Sikamaru felrobbantota a testét, és "elásta" egy lyukban (amit előre elkészített, a csata előtt).

KépességeSzerkesztés

Hidan a vallásába vetett hite miatt hallhatatlan, ezért nem lehet megölni, csak harcképtelenné tenni.
Letöltés (2).jpg

HáttereSzerkesztés

Szülei meghaltak egy nem ismert Nindzsa vette karjai alá.

Második részSzerkesztés

A Kétfarkú megszerzéseSzerkesztés

Asuma megöléseSzerkesztés

Kakuzu pénzszerzés lényegében Hidan segítségével elfogták Chirikut. Ezekután Chiriku régebbi csapattársával, Sarutobi Asumával kezdett el Hidan harcolni. Hidan a harc alatt egy vallási szertartás alatt feláldozta Asumát, de a fejét Shikamaruék levágták. A harcok után Hidan fejét Kakuzu visszavarja.

Hidan harcképtelenné válásaSzerkesztés

Hidan és Kakuzu a Kilencfarkú megszerzéséért indultak, mikor Shikamaruval, Chojival, Inoval és Kakashival találták szemben magukat.

Shikamaru kieszelt egy tervet, majd elcsalta Hidant egy közeli erdőbe ahol felrobbantotta és élve eltemette. 

Negyedik Shinobi HáborúSzerkesztés

Nem vesz részt, mert még mindig harcképtelen. (Feltámasztásra alkalmatlan.)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki