FANDOM

Hebi.jpg

Hebi

A Hebi (később Taka) egy 4 fős csapat, melyet Uchiha Sasuke alapított.

HebiSzerkesztés

Jelentése: kígyó. Sasuke alapította Orochimaru "halála" után. A tagjai mind Orochimaru tesztalanyai voltak. A Hebi legfőbb célja Itachi megölése volt. Miután Itachi meghalt, Obito elmondta Sasukénak az igazságot.

475F7352A.jpg

Taka

TakaSzerkesztés

Jelentése: sólyom. Sasuke alapította, miután Obito elmondta neki az igazságot. A Taka legfőbb célja ezután Konoha elpusztítása lett. A szervezet később belépett az Akatsukiba és külön csapatként dolgozott. A szervezetet titokban Obito irányította.

A háború alattSzerkesztés

Miután Kabuto az Edo tenseies Itachi Izanamijába kerül, a Taka előhívja Anko átokpecsétjéből Orochimarut. Ezután elmennek az Uzumaki klán maszk templomába, ahol meg Orochimaru megtalálja a Halálisten maszkját. A Taka elmegy Konohába, az Uchiha klán titkos termébe, ahol Orochimaru megidézi a Halálistent és visszaveszi tőle a kezeit. Orochimaru kiveszi a Tobi által Sasukeba rejtett 6 fehér Zetsut, és ebből négyet az első 4 hokage Edo tenseiel való feltámasztásához használ, az egyik Zetsunak meg elfoglalja a testét. Amikor Hashirama elmeséli Sasukenak a történetét elhagyják Konohát, és a csatatérre sietnek. A Taka az Egyesül Shinobi Haderő oldalán becsatlakozik a háborúba. A csapat külön válik. Orochimaru, Karin és Suigetsu a kagékhoz mennek, meggyógyítani őket, míg Sasuke és Jugo Narutoék oldalán bekapcsolódnak a harcba.

TagokSzerkesztés

HebiSzerkesztés

TakaSzerkesztés

  • Uchiha Sasuke
  • Uzumaki Karin
  • Hozouki Suigetsu
  • Juugo
  • (Tobi, mint titkos vezető)
  • Orochimaru (a háború alatt)

Tagok leírásaSzerkesztés

Uchiha SasukeSzerkesztés

A szervezett alapítója és vezetője. Az ő céljait követi a csapat.

Uzumaki KarinSzerkesztés

A szervezet chakra érzékelője. Képes gyógyító chakrát átadni másnak, ha az megharapja.

Hozouki SuigetsuSzerkesztés

Egyike a Köd hét kardforgatójának. Képes a testét csepfolyóssá változtatni. Zabuza kardját használja.

JugoSzerkesztés

A senjutsu alapú átokpecsét eredeti tulajdonosa. A Kekkei Genkaia miatt skizofrén.

TobiSzerkesztés

A Taka küldetésadója. Ő utasítja Sasukét a Nyolcfarkú megszerzésére.

OrochimaruSzerkesztés

A háború idején Sasuke kiszabadítja Anko átokpecsétjéből. Ezekután segít a szervezetnek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki