Fandom

Narutohun Wiki

Hatfarkú Meztelencsiga

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Bscap0044.jpg

A Hatfarkú Meztelencsiga (Rokubi, Saiken) Utakata Kirigakure ninjájába van zárva akit Nagato elkapott és utána az Akatsuki kiszívta belőle a bijuut.

Háttér Szerkesztés

A ninja történelem elején, évszázaddal a ninjafalvak alapitsa elött, létezett egy fa, melyet az emberek istenként tiszteltek, ez volt az Istenfa. Hogy végetérjen a fölösleges mészárlásokkal járó háború, egy hercegnő, Kaguya evett a fa tiltott gyümölcséből. A gyümölcsnek köszönhetően Kaguya képeslett használni a chakrát és egyedűl végetvetett a harcoknak. Ezekután Kaguya rémuralma kezdődött. Kagulyának két fia született, Hamura és Hagoromo akik születésük óta birtokában voltak a chakrának. Az Istenfa, hogy visszavegye a chakrát szörnyeteggé változott, ő lett a Tízfarkú, de Hamura és Hagoromo legyőzték a szörnyet, és Hagoromo lett annak a jinchurikije. A két testvér, hogy véget vessen a rémuralomnak, lepecsételték a saját anyjukat. Hagoromo idős korában a bennelévő Tízfarkú chakráját kilenc részre osztotta, ezzel létrehozva a bijuukat, a tízfarkú üres burkát pedig egy Chibaku tensei nevű jutsu hatására az űrbe helyezte. Ebből lett később a Hold.

Megjelenés Szerkesztés

A hat farok hasonlít egy fehér, pufók, két lábon járó meztelencsigára rövid kezekkel és lábakkal. Két kiemelkedő csáp szeme van, és lyuk-szerű nyílások vannak a szájánál. Az egész testét nyálkás anyag fedi.

Tevékenysége Utakatában: Szerkesztés

Utakata Jinchūriki formái

Erről csak annyit tudunk hogy többször bemutatta hogy tudja irányítani a teljes erejét és érdekes módon a Hatfarkú meg segített is Utakatának, és magától ment vissza Utakata testébe.

2. rész Szerkesztés

Tsuchigumo Kinjutsu fejezet Szerkesztés

Partial Look of the six tails.png

Mikor Utakata meg akarta állítani a Hotaru kinjutsuját megkérte a Hatfarkút hogy segítsen neki és adja meg neki az erőt hogy meg tudja állítani, és érdekes módon az segített is neki és visszament Utakatába.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki