Fandom

Narutohun Wiki

Hatake Szakumo

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Sakumo hatake.png

Hatake Sakumo Hatake Kakashi apja, Konoha Fehér Agyra.

TörténeteSzerkesztés

Szakumo ugyancsak jounin volt, de Konohában Saninként tisztelték, és felnéztek rá ereje, tapasztalata, és bölcsessége miatt. Mindig pontosan betartotta a szabályokat, szerintük élt. Egyszer azonban választás elé került. Egy fontos küldetés kellett volna végrehajtania Konoha érdekében, Konohát képviselte. Választania kellet a rendkívül fontos küldetés mellet, és a barátja megmentése között. Szakumo az utóbbit választotta, ezzel azonban megszegte az egyik alap nindzsa szabályt, és a falut hatalmas veszteségek érték. Őt hibáztatták, és megutálták. Végül még az is ellene fordult akinek megmentette az életét. Ezt azonban már nem volt képes elviselni, és fia, Kakashi szeme láttára öngyilkos lett.

Szerepe a történetbenSzerkesztés

Sasori szüleit is ő öli meg egy küldetés során. Ez később nagy hatással lesz a történetre. Sasorit nagyon megváltoztatja a szülei elvesztése, ráadásul a megölésükkel Sasori bölcs nagymamájának, és nagypapájának a haragját is kiérdemli magának. Kakashi megrendül miután látta apja öngyilkosságát, és ő is elkezdi a szabályokhoz igazítani az életét. Ő azonban az apjával ellentétben mindenek fölé helyezi a szabályzatot. Megrendül a hite a többi nindzsában, fél, hogy egy nap ő is arra a sorsra fog jutni, mint az apja, kicsit el is ítéli őket (Konoha lakosságát) miatta. Részben ez is az oka Uchiha Obito halálának, azonban barátja halála felnyitja Kakashi szemét, megváltozik, teljesen más életet kezd el élni.

Hatake szakumo.jpg
Később amikor Kakashi meghal egy kellemes helyen találkozik Sakumo-val aki elmeséli neki az életét. Amikor a másoló nindzsa feltámad ő is eltűnik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki