Fandom

Narutohun Wiki

Háromfarkú Óriásteknős

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
830px-3 tails.png

A Háromfarkú Óriásteknős (japánul isobui) egy bestia, akit jelenleg Yagurába, az előző Mizukagébe volt elzárva, de ismeretlen okból kiszedték belőle. 

Deidara és Tobi szerezték meg az Akatsuki számára, amit később kiszívtak.

Háttér Szerkesztés

A ninja történelem elején, évszázaddal a ninjafalvak alapitsa elött, létezett egy fa, melyet az emberek istenként tiszteltek, ez volt az Istenfa. Hogy végetérjen a fölösleges mészárlásokkal járó háború, egy hercegnő, Kaguya evett a fa tiltott gyümölcséből. A gyümölcsnek köszönhetően Kaguya képeslett használni a chakrát és egyedűl végetvetett a harcoknak. Ezekután Kaguya rémuralma kezdődött. Kagulyának két fia született, Hamura és Hagoromo akik születésük óta birtokában voltak a chakrának. Az Istenfa, hogy visszavegye a chakrát szörnyeteggé változott, ő lett a Tízfarkú, de Hamura és Hagoromo legyőzték a szörnyet, és Hagoromo lett annak a jinchurikije. A két testvér, hogy véget vessen a rémuralomnak, lepecsételték a saját anyjukat. Hagoromo idős korában a bennelévő Tízfarkú chakráját kilenc részre osztotta, ezzel létrehozva a bijuukat, a tízfarkú üres burkát pedig egy Chibaku tensei nevű jutsu hatására az űrbe helyezte. Ebből lett később a Hold.

Valamikol a közelmúltban a Háromfarkú Kirigakure felügyelete alá tartozot és Yagura-ba volt zárva. Később kilett szedve a hordozójábol, és elszökött a természetbe. Tsunade szerint a Háromfarkút a 3. Nagy Shinobi Háború óta nem látak.

Megjelenés Szerkesztés

A Háromfarkú elsősorban egy teknősre hasonlít, csak hogy rák-szerű kitinpáncél védi, és három garnéla-szerű farokal rendelkezik. Emberi karjai és kezei vannak, de nincsenek hátsó lábai. A jobb szeme állandóan becsukva van, ami valamilyen sérülés eredménye lehet.

Képességek Szerkesztés

Isonades doppelte chakra kugel.png
Gurenvsisonade5.png

Egy nagyon gyors úszó méretéhez képest,és a viz elemmel rendelkezik, nagyon erős pancélja van és a farkát képes fegyverként használni, ő is képes használni a bestia bomba támadást. Nem képes tejesen kihasználni az erejét. Képes egy ködöt létre hozni amibe ha az ember bele megy elkezd hallucinálni és a legbelsőbb félelmeivel szembesül.

2. rész Szerkesztés

A Három farkú fejezett Szerkesztés

Gurenvsisonade2.png

Orochimaru utasítást adott Kabuto Yakushi és a Guren csapatnak, hogy egy fiatal fiút Yūkimarut vigyenek egy tóhoz. Azután hogy oda értek Kabuto azt mondta Yūkimarunak hogy engedje szabaddá a chakra-ját es annak köszönhetően előjön a háromfarkú a tó mélyéből. Gurem segítségével a háromfarkú teljesen elő jött és készek voltak rá , hogy elkapják. De a háromfarkú nem hagyta magát és egy nagy szökőárat csinált ,hogy mossa el a támadókat. Utána Konoha ninjái el akarták zárni a háromfarkút a Négy Sarok Tömítő akadarjar jutsuval, amit a háromfarkú nem engedett és nem sikerült utána a háromfarkú meg akarta tamadni Gurent de Yūkimaru használta az erejét és leállította a háromfarkút. Miután már Yūkimaru nem tudta irányítani azonnal megtámadta és Naruto meg Guren jöttek és megvédték és miutan Naruto egy rasengannal megtámadta a háromfarkú

Bscap0000.jpg

szemét az gyorsan víz alá ment és utána a háromfarkú megtámadta őket , majd Naruto és Guren a háromfarkú belsejébe kerültek. Ezután megint megpróbálta Konoha elzárni a háromfarkút , de Yūkimaru megint megpróbálta irányítani a háromfarkút ,aminek köszönhetően nem sikerült elzárni és elkezdett vadan mindent támadni , miután Yūkimaru megint elvesztette az irányítást és utána Naruto, Gamakichi es Gamatatsu segítségével visszaverték a háromfarkút majd a konohai ninják elmentek, az ANBU ninják vigyáztak rá, de azokat Deidara es Tobi ártalmatlanná tette őket es utána megtámadták a Sanbit és miután egy kicsit kergette Tobit, Deidara egy bombával elintézte a Sanbit majd elvitték az Akatsuki-hoz és ott elszívták. Később a kiszívás után látjuk a kővé vált háromfarkú testét.

Bscaptutyu0000.jpg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki