FANDOM

A  farkas bestiák szám szerint Kilenc a naruto srozatban.
454px-Bijuu and Jinchuuriki

Mindegyik Bijuunak különböző számú farka van 1-től 9-ig.Ezen bestiáknak hatalmas csakramennyiségük van, messze felülmúlja az erejét egy átlagos shinobinak. Azonban ez a hatalmas erő bestiális természetű, amely korlátozza őket abban, hogy hatékonyan tudják használni az erejüket. Amikor a bestiákat bezárják egy emberbe képesek arra, hogy részesüljenek az ember tudásában, ami megadja a Jinchuurikinek a képességet, hogy emberfeletti jutsukat fejlesszen ki.

Története: Szerkesztés

A ninja történet elején, évszázadokkal korábban a ninja falvak alapítása előtt, létezett egy démon, a 10-farkú aki pusztítota a világot, míg a Sage of the Six Paths (A Hat út Bölcse) legyőzte és magába zárta és ezzel az első jinchuriki lett. Azonban tudva, hogy a halála után ki szabadul a 10-farkú az erejét használva Chibaku Tensei-t 9 bestiává változtatta.

Az első Hokage Hashirama Senju a Wood Release technikájával elfogta a bestiák többségét és szétosztotta őket a többi falu között, hogy az erők egyensúlyban maradjanak. Hashirama halála után a faluk már nem tudták kontrollálni a bestiákat és elkezdték őket emberekbe zárni. Annak érdekében, hogy a jinchūriki ne legyen áruló, mindig egy kage család tag lesz jinchūriki. A jinchūriki erősségét használják, hogy megvédje a falut. A történelem során igen kevés embernek sikerült teljes mértékben kontrollálni egy bestia erejét. Akatsuki egész eddig a 9-ből 7-et kapott el.

Bijuu-k: Szerkesztés

Egy-farkú Shukaku:

Az egy-farkú Shukaku(Ichibi)-t Gaara-ba, Sunagakure Kazekagéjába zárták akit Deidara elkapott es utána az Akatsuki kiszívta belőle.

Kétfarkú Macska Szörnyeteg:

A kétfarkú Macska Szörnyeteg(Nibi) Yugito Nii Kumogakure ninjába van zárva akit Hidan és Kakuzu elkapott es utána az Akatsuki kiszívta belőle.

Három farkú Óriás teknős:

A három farkú Óriás teknős(Sanbi)Yagura a volt Mizukagéba volt zárva es nem tudni miért kiszedték belőle, akit Deidara es Tobi elkapott es utána az Akatsuki kiszívta belőle.

Négy farkú majom:

A négy farkú majom(Yonbi)Rōshi Iwagakurei ninjába van zárva akit Kisame Hoshigaki elkapott és utána az Akatsuki kiszívta belőle.

Öt-farkú Delfin lo:

Han Iwagakurei ninjába van zárva es miután elkapta az Akatsuki ki szívta belőle.

Hat-farkú Meztelen csiga:

A hat-farkú meztelen csiga(Rokubi) Utakata Kirigakurei ninjába van zárva akit Nagato elkapott és utána az Akatsuki kiszívta belőle.

Hét-farkú Szarvas Bogár:

A hét-farkú szarvas bogár Takigakurei ninjába van zárva es miután elkapta az Akatsuki ki szívta belőle.

Nyolc-farkú Óriás Ökör:

A nyolc-farkú Óriás okör Killer Bee Kumogakurei ninjába van zárva.

Kilenc-farkú róka démon:

A Kilenc-farkú róka démon Naruto Uzumakiba Konohagakurei ninjába van zárva.

Tíz farkú:A tíz farkú a hatodik út remetéjébe