FANDOM

450px-Naruto World Map.svg.png

Az országok külön-külön önálló politikai hatalmak, két egyenrangú királyuk van a daimjó és a kage. Ezek az országok hasonlítanak a feudális Japánhoz. Az országok hatalom árán tartanaki fent egyensúlyt egymás között. Néha kötnek egyeségeket, szövetségeket, de sokszor ezek értelmetlenek.

A Tűz országaSzerkesztés

Tűz.png

A Tűz Földje a legnagyobb és legerőteljesebb ország a sorozatban és a főszereplők többsége is innen származik. A Tűz Földje vezetője a Hokage. A Tűz Földje nagyon jól irányítja a tűz elemet, éghajlata pedig meleg. A Tűz Földje volt az első aki megalkotott egy ninja falut, Konohagakuret (Avarrejteket). A környező országok pedig szép lassan átvették tőlük ezt a szokást. Konoha a legnagyobb ninja falu.

A Víz országaSzerkesztés

Víz.png

A víz földje nagyszerűen irányítja a víz elemet. Ez az ország sok kis szigetből áll és mindegyik szigetnek megvannak a saját szokásai. Éghajlata ködös, esős és rengeteg a tó is erre felé. Azonban vannak olyan területek (ahol Haku is felnőtt), amik hidegek és havazik is.

A Föld országaSzerkesztés

100px-Nature Icon Earth svg.png
A Föld országa egy nagy kiterjedésű állam a Tűz országától északnyugatra. Az ország területén belül főleg kősivatagok és puszták találhatóak.

A Szél országaSzerkesztés

Szél.png

A Szél Földje egy eddig kevés figyelmet kapó ország a Tűz Földjétől Dél-nyugatra helyezkedik el. A Szél Földjét nagyrészt sziklás pusztaságok és sivatagok alkotják. Az ország határán egy hegység fekszik ami elzárja és valamilyen fokig védi is az országot a környező országoktól. A hegyen végigfutó szél kisebb - nagyobb sziklákat repít át a szomszédos országokba, ezt a jelenséget nevezzük Ganunak (岩雨, Rock Rain).

A Villámok országaSzerkesztés

Villám.png

A Villámok Földje egy félszigeten helyezkedik el a Tűz Földjétől Észak-Keletre. Az ország belsejében nagy hegységek találhatók és sok égi háború is folyt ezen a térségen. Ezekből a hegységekből sok folyó folyik a tengerbe és így létrehoz egy olyan nagyon gyönyörű partvonalat.

Kisebb országokSzerkesztés

Narutoworldmap3.jpg

A Ninja Világ országai

A Folyók országaSzerkesztés

A Folyók országa a Tűz és a Szél országa között terül el. Itt található az Akatsuki titkos rejtekhelye, a Gedo mazo barlangja.

Az Eső országaSzerkesztés

Az Eső országa egy háborús üttközőállam a Tűz országa, a Szél országa és a Föld országa között. Jelenleg az egyik legmodernebb ország.

A Fű országaSzerkesztés

A Fű országa a Tűz és a Föld országa között található. Itt található a Kanabi híd (Az öreg Uchiha Madara titkos földalatti rejtekhelye) és az Ég és Föld hídja.

A Vízesések országaSzerkesztés

A Vízesések országa a legerősebb kisországok egyike. Saját jinchuurikijük is volt, mely a Hétfarkú tárolója volt.

A Rizs országaSzerkesztés

A Rizs országa (,vagy Rizs földek) egy kisebb ország, melyet nemrég megszállt Orochimaru, hogy létrehozza a saját ninja faluját: Otogakuret (magyarúl: Hangrejtek).

A Melegvizek országaSzerkesztés

Az országról sokat nemtudni.

A Vas országaSzerkesztés

A Vas országa egy állandóan hideg ország. A kage találkozók többségére itt kerül sor.

Az Örvények országaSzerkesztés

Az Örvények országa egy hajdan volt virágzó ország volt, melyet az Uzumaki klán hozott létre. Az ország régebben Konoha szövetségese volt, azonban a falu nem álta ki az Idő próbáját.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki