Fandom

Narutohun Wiki

Egyfarkú Nyestkutyadémon

393pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Bscap0018.jpg

Az Egyfarkú Nyestkutyadémon (Shukaku, Ichibi) Gaaraba, Sunagakure Kazekagéjába zártak, akit Deidara elkapott és utána az Akatsuki kiszívta belőle.

Háttér Szerkesztés

 A ninja történelem elején, évszázaddal a ninjafalvak alapitsa elött, létezett egy fa, melyet az emberek istenként tiszteltek, ez volt az Istenfa. Hogy végetérjen a fölösleges mészárlásokkal járó háború, egy hercegnő, Kaguya evett a fa tiltott gyümölcséből. A gyümölcsnek köszönhetően Kaguya képeslett használni a chakrát és egyedűl végetvetett a harcoknak. Ezekután Kaguya rémuralma kezdődött. Kagulyának két fia született, Hamura és Hagoromo akik születésük óta birtokában voltak a chakrának. Az Istenfa, hogy visszavegye a chakrát szörnyeteggé változott, ő lett a Tízfarkú, de Hamura és Hagoromo legyőzték a szörnyet, és Hagoromo lett annak a jinchurikije. A két testvér, hogy véget vessen a rémuralomnak, lepecsételték a saját anyjukat. Hagoromo idős korában a bennelévő Tízfarkú chakráját kilenc részre osztotta, ezzel létrehozva a bijuukat, a tízfarkú üres burkát pedig egy Chibaku tensei nevű jutsu hatására az űrbe helyezte. Ebből lett később a Hold.

A Shukakunak a múltban 2 jinchūriki-je volt amelyek közül az egyik ihletett a 3-dik Kazekagét hogy hogy megteremtse a Vas Homok technikát. Amikor Karura teherbe esett a férje a Negyedik Kazekage elrendelte hogy Chiyo zárja be Shukakut Gaaraba a születése alatt. Mielőtt Karura meghalt a Shukaku zárása miatt, ő megátkozta az egész Sunagakzre nepét beleértve a férjét és remélte hogy Gaara megbosszulja az anyja halálát.

Gaara losses control.png
Azonban Gaara nem tudta rendesen szabályozni a Shukaku hatáskörét, és ezzel megölte vagy megsebesítette több Sunagakure-i shinobit és polgárokat. Azután hogy Yashamarunak nem sikerült megölni Gaarát és emiatt teljesen elengedte a Shukaku-t és elkezdett pusztítani a faluban,végül a Negyedik Kazekage használta a arany port hogy legyőzze a fenevadat.

Személyiség Szerkesztés

Shukaku ravasz, de összefüggéstelen,megadva neki a részeges viselkedést.Mint a többi bestiánál a veleszületett düh és vérszomj befolyásolja annak viselkedését.Gaara szerint Shukaku élvezi a lehetőséget hogy megöljön valakit főleg teliholdkor.

Képességek Szerkesztés

Mint a többi bestia neki is sokkal több chakrája van mint egy ninjának,azonban neki nincs annyi chakrája mint Kyuubi-nak. Shukaku-nak szél feletti hatalma van amit haszná,l hogy erős támadásokat használjon mint a, Szél elem:Fúró levegő, Labda tamadást, ami egy bestia chakra gömb tamadás, mindegyik bestia másfajtát tud.

Tevékenysége Gaaraban Szerkesztés

Gaara Jinchūriki formái

Shukakunak köszönhetően képes a homokot a gondolatával iranyítani és használni.Shukaku védelmet nyújt minden alkalommal a homok pajzzsal.Ha mérges vagy nagy a vérszomj, Gaara tudja használni a homokot hogy miniatűr Shukaku-vá változzon vagy akár egy hatalmas Shukaku másolata.

1. rész Szerkesztés

Konoha inváziója Szerkesztés

Konoha inváziója során átváltozott a teljes Shukaku-vá az Uzumaki Naruto elleni harcban aki késöbb Gamabuntát hívta elő. Amikor Gaara a Shukaku fején megjelent a Shukaku átvette az uralmat Gaara teste felett és képes volt a teljes erejével harcolni. Shukaku ereje túl sok volt Gamabuntának,ezért használta a  kombinációs átalakítás jutsut hogy átváltozzon a 9-farkú rókává, hogy a karmaival megfogja Shukakut és Naruto fel tudja ébreszteni Gaarat hogy a Shukaku ne tudjon tovább harcolni.

2. rész Szerkesztés

A Kazekage megmentése Szerkesztés

Azután hogy Deidara legyőzte Gaarat az Akatsuki kiszívta belőle a Shukakut és abba belehalt, de Chiyo egy orvosi ninjutsuval feltámasztotta amiért a saját életével fizetett.Mielőtt Karura meghalt volna pecsetéles miatt, szenvedélyesen mondta fiának, hogy ő fogja védeni őt és az ő szeretete beszivárgott a homokba.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki