FANDOM

Chidori

Chidori.jpg

Nevek
Kanji

千鸟

Romaji

Chidori

Fordítás

Ezer Madár

Megjelenés
Manga

113. fejezet

Anime

67. epizód

Adat
Besorolás

Ninjutsu

Típus

Villám Ikon.png Villám Stílus

Rang

A-rang

Osztály

Támadó

Hatótáv

Rövid hatótávú

Kézjelek

Ökör → Nyúl → Majom vagy Majom → Sárkány → Patkány → Madár → Ökör → Kígyó → Kutya → Tigris → Majom

Felhasználók

Hatake Kakashi
Uchiha Sasuke
Uzumaki Boruto

Chidori Hatake Kakashi első saját technikája, bár gyakrabban használ egy S-rangú változatot, amit Villámtörés-ként ismernek. A jounin-ná válása idején dolgozta ki, majd megtanította Uchiha Sasuke-nak.

ÁttekintésSzerkesztés

Ez a technika hatalmas mennyiségű villám chakrát gyűjt a felhasználó kezébe. A chakra összege olyan nagy, hogy láthatóvá válik. A villám energiája olyan hangot bocsát ki, mintha ezer madár csiripelne, innen ered a neve. Amikor a technika befejeződött, a felhasználónak nagy sebességre van szüksége, hogy a kellő erővel ronthasson neki az ellenfelének. Ez a technika hatalmas, legtöbbször halálos károkat okoz. Ahogy a Gyilkos B elleni harcban látható, a Chidori-t arra is lehet használni, hogy sokkoljuk az ellenfelet.

HátrányaiSzerkesztés

Ennek a technikának viszont nagy hátránya van. A sebesség miatt, amellyel a támadást kell végezni, azzal a ténnyel, hogy a felhasználónak egyenes vonalban kell futnia, csőlátás-szerű hatásokat eredményezhet. Ez lehetővé teszi az ellenfélnek, hogy könnyen ellentámadást indítson. Bár úgy tűnik, ez a hátrány lényegtelen, mert Sasuke és Kakashi a Sharingan-juk segítségével elkerülhetik a támadást.

Egy további hátránya, hogy a nagy mennyiségű chakra korlátozza a használatát. Az I. részben Sasuke csak naponta kétszer tudta használni (saját erejéből).

Az átokbillog hatásaSzerkesztés

Sasuke kimutatta, hogy több chakrát nyerve az átokbillogból, a napi határt túllépve is képes használni a Chidori-t. Annak ellenére,
Fekete Chidori.png
hogy jelentős erőt nyert az átokbillogból, és Fekete Chidori-vá alakult, úgy tűnik, a kettő lényegében ugyanaz a technika.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki