FANDOM

Akamaru.jpg
Akamaru (赤丸) Konohagakre Inuzuka klánjának nindzsakutyája, Inuzuka Kiba társa a harcban és legjobb barátja.
Akamaru3.jpg

Akamaru & Kiba

Háttér Szerkesztés

Akamaru háttere nem igazán ismert. Csak annyit tudni róla, hogy kezdettől fogva Kibával tartott mindenhová, és hogy egy híres ninjakutya leszármazottja.
Akamaru2.jpg

Akamaru

Személyiség Szerkesztés

Akamaru egy igazán kedves kutyus, aki mindenkit szeret, akit a gazdája is kedvel. Hűséges és megbízható, emellett mindenre kész a gazdája érdekében.

Megjelenés Szerkesztés

Nagyon aranyos kutya, fehér bundával és a fülei barnák.

Fajtája:Pireneusi hegyikutya

Képességek Szerkesztés

MeglepődésSzerkesztés

Amikor Naruto-ék küldetésen voltak akkor lemarattak arról hogy betört egy ninja avarrejtek-be Kibáék könnyen lepofozták ,de Akamarut megmérgezte é átváltozott egy fenevaddá ,de már minden rendben van.

Akamaru23.jpg

Akamaru fenevadként

Akamaru fenevadként

1. rész Szerkesztés

A chuunin vizsga Szerkesztés

Akamaru segített Kibának legyőzni az ellenfeleit a fordulókban, a fején ülve, és így nézve az ellenség feladatlapjait. A második küldetésben viszont megijedt Gaaratól, mikor az brutálisan meggyilkolt három amegakurei ninját. Később Kiba oldalán harcolt Naruto ellen és használták a Bestia Klón technikát, ami hatására Akamaru Kiba alakját vette fel. Viszont Naruto is Kibává változott, így Kiba Akamarut ütötte le, mivel azt hitte, hogy ő Naruto.

Végül Akamarut és Kibát is leütötte Kabuto ANBU-snak öltözve, miután együtt meggyógyították Hinatát. Az animében Akamaru figyelmezteti Kibát Kabuto igazi valójára, viszont Kabuto egy orvosi technikát alkalmazva eszméletlenné teszi Kibát. Az, hogy Akamaruval mi történt, nem ismert, mivel elmenekült, mire Kabuto vele foglalkozott volna.

ShippuudenSzerkesztés

Kiba e Akamaru Shippuuden.png

Kiba Akamaruval

Akamaru a Shippuuden 33. részében jelenik meg újra, de itt már nem Kiba fején ül, mert hatalmasra nőtt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki