FANDOM

A

A

AANegyedik Raikage

Szinkronhangok

Japán

Tezuka Hideaki (手塚 秀彰)

Angol

Beau Billingslea

Személyes
Nem

Férfi Férfi

Partner

Gyilkos meh

Ninja
Rang

2. rész: Kage

Foglalkozás

Raikage
Egyesült Shinobi haderő legfelsőbb vezetője

Családja

Harmadik Raikage (apa)
Gyilkos meh (fogadott testvér)

Chakra

Villám Villám stílus

Jutsui

Dupla lasszó
Könyök
Lasszó
Leejtő rúgás
Lefejező leejtés
Liger bomba
Vasmarok
Villám egyenes
Villám elnyomó vagdalás
Villám elnyomó vízszintes
Villám stílus páncél

Eszközök
Küldetések
S-rangú
A-rangú
B-rangú
C-rangú
D-rangú

A Kumogakure Negyedik Raikagéja és Gyilkos B fogadott testvére.

TörténeteSzerkesztés

A a harmadik Raikage fia, aki ápolt neki a negyedik Raikage helyére.A múltban, mivel nem rendelkezett vér testvérekkel, aki lehet a címkepartnere, a kisgyermekekből álló kísérleteket összegyűjtötték annak meghatározása érdekében, hogy megfeleljen a Raikage hosszú távú Kumogakure hagyományának tag-csapat partnerként. Sok próbálkozás után csak egy gyermeket találtak, aki sikeresen megfelelt az A hatalomnak, és használta a dupla lasszót-t egy edzés próbabáján.

Ennek eredményeképpen a gyermek "B" nevet kapott, és A kijelentette, hogy ők testvérek lesznek attól a naptól.Ő és B végül összeállnának egy küldetésben az A unokatestvérével, a nyolcfarkú jinchūriki-val. Míg a misszióban azt mondta A-nak, hogy a Killer B-nek szüksége van valamire, hogy kitöltse az ürességet, amely akkor jön létre, ha a szörnyeteg következő jinchūrikájává választják.

Néhány évvel később az A unokatestvére, a Blue B elvesztette a vadállat irányítását, és tombolt. A egy különleges csapat részévé vált, melynek feladata a dübörgő Eight-Tails visszaszorítása volt. Miután az A és a Harmadik Raikage megérkezett, hogy megbirkózzanak ezzel az ügyvel, az A-t arra utasították, hogy megfékezze a fenevadat, mivel apja készen áll a Kohaku no Jōhei használatára. Ahogy a csapat megpróbálta megkötözni a Nyolcszálakat, a fenevad a Furnu-t a szarvával támasztotta, ami A-hoz vezetett, hogy levágja. Elég előkészítéssel a Harmadik ideiglenesen lezárta a vadállatot. Miután B lett a szörnyeteg jinchūriki, A, eszébe jutott, hogy mit mondott neki az unokatestvére, mindent megtett, hogy kitöltse ezt a nyilvánvaló ürességet.

A harmadik Shinobi-világháború alatt az A egy alkalommal ütközött a Minato Namikaze-hez. Mielőtt Minato visszavonult, felismerte a Killer B-et, mint a nyolcszálú jinchūriki, és azt mondta A-nak, hogy legközelebb találkoznak azzal, hogy a "Kage" címet a sorba rendezik, és felajánlotta A-nak a tanácsát, ő volt azelőtt, hogy sem emberi sem jinchūriki lett volna. Ezután még sokszor ütköznek egymással. A Jiraiya egyszer azt mondta neki, hogy úgy gondolta, Minato volt a "prófécia gyermeke". Amikor A apja meghalt a harmadik háború alatt, örökölte Raikage címet. Ezt követően megtiltotta B-nek, hogy folytatta a villámcsapást: Lariat, és elrendelte neki, hogy befejezze edzését a farkú bömblabdában a felhők és villámok völgyében, és korlátozta a falu határaira. Egy bizonyos ponton megtiltotta B-nek, hogy szélsőséges ereje miatt teljesen átalakuljon a farkas fenevadjába.

Az anime-ban, a Nokizaru-csoporttal való találkozás után, egy keresztezett ösvényekkel a Tsunade-szel, és kérte, hogy segítsen eltávolítani a robbanó rovart, amelyet beültetett alárendeltje. Miután átvette a karfi birkózás kihívását, felismerte, hogy nem tudja legyőzni a

A and B brothers

Tsunade-t az erejével szemben, de ugyanakkor szüksége volt az alárendeltjeinek segítésére, egy használt sebességgel, hogy legyőzze őt. Miután Tsunade diagnosztizálta a helyzetet és felismerte, hogy az egyik rovar is belsejében van, úgy döntött, hogy végzi a műtétet. Amikor azonban Shizune lefektette a műtétet, és később elhagyta a vér után. Shizune megmagyarázta Tsunade hemofóbiáját, amelyet két nagy szerelme elvesztése okozott. A elutasította a lelkiállapotát gyengeségként, és nem bízott a férje életében a Shizune-vel, aki sikeresen befejezte a műtétet, és védte a szeretőjét.

Két év múlva Tsunade visszatért a falujába, hogy az ötödik Hokage legyen, és meghívást küldött egy rögtönzött Chūnin vizsgára, melyet a Konohagakure és a Sunagakure szolgáltatott. Rögtön elutasította az ajánlatot, és úgy vélte, hogy a két falu közös erőfeszítései támadják Kumogakurét. Ahelyett egy üzenetet küldött, hogy a falu túlságosan elfoglalt volt ahhoz, hogy felkészüljenek, és C és Darui gondoskodjanak róla, hogy B ne ugorjon le erre az eseményre.

MegjelenéseSzerkesztés

Második részSzerkesztés